סיוה מעלה את התחזיות: צופה שתכניס 21 מיליון דולר ברבעון

התחזית משקפת צמיחה של 32% בנתוני החברה, שעוסקת בפיתוח טכנולוגיות לתכנון שבבים ■ בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2016, רשמה החברה זינוק של 97% ברווח הנקי

חברת סיוה , המפתחת טכנולוגיות לתכנון שבבים המיועדות בעיקר לשוק הסלולר, מעלה את תחזית ההכנסות והרווח שלה לרבעון הרביעי של 2016. סיוה, המנוהלת על ידי גדעון ורטהייזר, הודיעה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי צפויות לעקוף את תחזיותיה ולהגיע לשיא של 21.2 מיליון דולר, המשקף צמיחה של 32% לעומת הרבעון המקביל.

התחזית הקודמת של החברה הייתה להכנסות של 18.5-19.5 מיליון דולר ברבעון. הרווח למניה צפוי גם הוא לעקוף את התחזית הקודמת, שעמדה על 16 סנט על בסיס GAAP ועל 25 סנט על בסיס Non-GAAP. עוד מציינים בסיוה כי ההכנסות מהסכמי רישוי ברבעון הרביעי הסתכמו ביותר מ-8 מיליון דולר, וההכנסות מתמלוגים הסתכמו בכ-13 מיליון דולר.

האנליסטים המסקרים את סיוה העריכו בעבר כי החברה תרשום הכנסות של כ-19 מיליון דולר ורווח של 25 סנט למניה ברבעון הרביעי. החברה תפרסם את תוצאותיה הכספיות ב-1 בפברואר.

ההודעה היום הגיעה לאחר שבימים האחרונים דיווחה החברה מהרצליה כי חתמה על הסכם לאספקת תשתית ראייה ממוחשבת ליצרנית המצלמות הטייוואנית אלטק, והודיעה כי תשתף פעולה עם חברת DeepGlint הסינית, לשילוב טכנולוגיית הראייה הממוחשבת בפתרונות איתור, מעקב וזיהוי בני אדם וכלי רכב.

בשבוע שעבר דיווחה סיוה כי תשתית הראייה הממוחשבת שפיתחה תשולב בקו שבבים חדש של און סמיקונדקטור האמריקאית (On Semiconductor), המיועד למערכות נהיגה חכמות ומכוניות אוטונומיות. און סמיקונדקטור היא אחת מחברות השבבים הגדולות הפועלות בשוק הרכב, וספקית מרכזית בתחום חיישני התמונה למערכות נהיגה חכמות.

זינוק של 97% ברווח הנקי

מניית סיוה, הנהנית ממומנטום חיובי בשנה אחרונה - בין השאר, בעקבות השקת מכשירי iPhone 7 של אפל - רשמה עלייה של 51% בשנה האחרונה. שווי החברה הגיע ל-685 מיליון דולר.

החברה הציגה בסיכום הרבעון השלישי של 2016 הכנסות של 17.8 מיליון דולר - שיא רבעוני, וגידול של 10% לעומת הרבעון המקביל ב-2015. הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-10% לעומת הרבעון המקביל לרמה של 5.2 מיליון דולר - 24 סנט למניה. על בסיס GAAP רשמה החברה רווח נקי של 3.4 מיליון דולר - עלייה של 2% לעומת הרבעון המקביל.

בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2016, הציגה סיוה גידול של 18.7% בהכנסות לרמה של 51.5 מיליון דולר, וקפיצה של 97.5% ברווח הנקי GAAP ל-7.9 מיליון דולר.