שת"פ בין דואר ישראל ל-Gett: קבלת דואר רשום תוך חצי שעה

המשלוחים הם לפריטי דואר רשום מסניפי הדואר במשקל עד 2 ק"ג, והם יבוצעו ע"י השליחים של Gett באמצעות מוניות, על קטנועים או אופניים חשמליים

שירות קבלת חבילות מסניף הדואר תוך חצי שעה / דואר ישראל ו-Gett
שירות קבלת חבילות מסניף הדואר תוך חצי שעה / דואר ישראל ו-Gett

שיתוף-פעולה חדש בין דואר ישראל לחברת Gett (לשעבר גט טקסי) יאפשר להזמין ולקבל חבילות ופריטי דואר רשום מסניפי הדואר באמצעות אפליקציית Gett תוך חצי שעה. המשלוחים הם לפריטים במשקל עד 2 ק"ג, והם יבוצעו על-ידי השליחים של Gett באמצעות מוניות, על קטנועים או אופניים חשמליים.

השירות ייקרא "Gett Delivery" ובשלב ראשון יופעל כפיילוט בתוך תל-אביב בימים א'-ה' בין השעות 10:00 ל-17:00, ובהמשך יורחב לאזורים נוספים. מחיר השליחות יעמוד על 35 שקל למשלוח ברדיוס עד 4 ק"מ בלבד. 

אז איך זה עובד? כאשר הלקוח יקבל מהדואר מסרון על הגעת החבילה או דבר הדואר הרשום לסניף, הוא יוכל לבחור שהפריט יגיע אליו תוך חצי שעה עם שליח של "Gett Delivery" עד הבית או ליעד אחר בו הוא נמצא.

במסרון עצמו מהדואר יהיה לינק לאפליקציית Gett. עם הלחיצה על הלינק, הלקוח יגיע לאזור "Gett Post", כאשר בו יופיעו נתוני החבילה וכו'. על הלקוח יהיה ללחוץ על כפתור "הזמן חבילה", והחבילה תצא לכיוונו. לקוחות שיזמינו את השליחות ישלמו את התשלום עבורה בתוך האפליקציה ויוכלו לעקוב אחרי תהליך המשלוח כולל בפרטי השליח, שמו, נייד ליצירת קשר והמיקום המדויק שלו על המפה.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, מסר: "בשנה האחרונה ביצענו שורה של צעדים, שמטרתם צמצום זמני ההמתנה בסניפים ושיפור חווית השירות ללקוחותינו. כחלק ממהלכים אלה חברנו ל-Gett, מתוך מטרה להציע שירותים נוספים ללקוחותינו ולאפשר להם לבחור היכן לקבל את החבילות שהזמינו, ללא הגעה לסניפים. זוהי פעם ראשונה שדואר ישראל נכנסת לתחום השליחויות המיידיות (Impulse Delivery) המהווה תחום צומח בעולם, והחיבור עם מותג כמו Gett יאפשר לנו להציע חוויה חדשה ושונה ללקוחות דואר ישראל".

לדברי מארק און, מנכ"ל Gett ישראל, "שיתוף-הפעולה עם דואר ישראל יאפשר לנו להרחיב את הפריסה שלנו ולהגיע לקהלי יעד חדשים שטרם התנסו בשירות. שיתוף-הפעולה הזה יחסוך זמן יקר ללקוחות".

לדברי Gett, "מאז הושק ב-2015 שירות 'Gett Delivery' שמציע העברת חבילות ומסמכים בלחיצת כפתור, עשו שימוש בשירות אלפי לקוחות. בחודש דצמבר הושלמו קרוב ל-10,000 משלוחים. זמן הגעת שליח עומד על כ-6 דקות בממוצע, ואורך שליחות ממוצעת עומד על 26 דקות. השליחות הנפוצה ביותר בשירות היא מפתחות".