שילוב בין סגוואי וחד-אופן שעולה למעלה מ-5,000 שקל

ה-plus Onewheel של חברת Future Motion מקליפורניה מגיע למהירות של 30 קמ"ש, בנוי לנסיעה על מדרכות העיר וגם לנסיעה השטח ומצויד בנורות לד לנסיעה בלילה ■ וכמה יעלה לכם כלי התחבורה החדשני הזה?

3 שנים אחרי שחשפה חברת Future Motion אבטיפוס לכלי תחבורה עירוני משונה למראה שמשלב בין סגוואי, סקייטבורד וחד-אופן, הציגה החברה את הדגם הבא- ה-plus Onewheel.

מדובר בסקייטבורד חד-גלגלי שכולל מנוע חשמלי, ג'יירוסקופים, מדי תאוצה וגלגל גומי אחד שמאפשרים לכלי לאזן את עצמו ואמורים להעניק לכם תחושה שאתם גולשים על סנואובורד או על גלשן גלים.

ממש כמו בסגוואי, כדי להאיץ עליכם להישען קדימה ועל מנת להאט אתם צריכים להעביר את המשקל אחורנית. על מנת להגיע לקהל יעד רחב יותר שיפרה החברה את מערכת הייצוב, וכן התקינה נורות לד לנסיעה בחושך. הסקייטבורד החד-גלגלי שוקל כ-12 קילוגרם, ויש לו טווח נסיעה של 7 עד 10 ק"מ במהירות מקסימלית של 30 קמ"ש.

ניתן להטעין את הסוללה שלו בתוך 20 דקות בלבד, והוא מתאים לנסיעה בשטח. הדגם החדש שקט הרבה יותר וכולל מנוע שמייצר תנועה וחלקה ונעימה יותר. ה-plus Onewheel שנחשף במהלך תערוכת CES בלאס וגאס, יושק רשמית בארה"ב במהלך חודש פברואר במחיר של 1,499 דולר, כלומר כ-5,780 שקלים.