הכול ביטוח: 9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שני כהן והאסקימוסים חזרו למסך - ולצמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף הוא של הוט, שהגיע למקום השני בזכירה ובאהדה

קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

קבוצת איי.די.איי ביטוח מחזיקה השבוע את שני המותגים שלה בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות: בריטואל הקבוע, מיד עם חזרתה של הפרסומת של 9 מיליון לאוויר, היא מתמקמת בראש טבלת הפרסומות האהובות. הגל הנוכחי הוא זה שבו מנסה שני כהן לשכנע אסקימוסי לא לעזוב את "שוקה". 

הפרסומת, באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.2%. עם זאת, נתוני גיאוקרטוגרפיה מלמדים כי האהדה לפרסומת עולה עם העלייה בגיל, וכמו כן בעלי הכנסה ממוצעת אהדו אותה יותר מנסקרים אחרים.

הפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה בכיכובו של עידו רוזנבלום, שהייתה בשבוע שעבר במקום הראשון באהודות, יורדת שני מקומות למטה - למקום השלישי, שאותו היא חולקת עם סופר-פארם. לכל אחת משתי פרסומות אלה נרשם שיעורי אהדה של כ-11.6%.

הפרסומת של ביטוח ישיר, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, ממוקמת במקום הראשון בדירוג הפרסומות הזכורות. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%.

הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא הקמפיין של הוט. בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הושקעו על-פי יפעת בקרת פרסום כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון - מעט יותר מהקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר, לאתר שופרסל Online, שבו הושקעו כ-1.3 מיליון דולר. הפרסומת להוט ממוקמת במקום השני הן בדירוג הזכירה והן בדירוג האהדה.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 509 (לעומת 554 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-40 מיליון דולר (לעומת 42.2 מיליון דולר בשבוע הקודם).

זכורות אהובות
 זכורות אהובות

365 אלף דולר
 365 אלף דולר