צפו: פנסוניק חשפה תא נוסעים חדש ויוצא דופן לכל רכב

החזון של פנסוניק לתא הנוסעים החדש והעתידני שהוצג השבוע לראשונה כולל שולחן דיגיטלי עם 4 מסכים וגם טכנולוגיות מתקדמות נוספות כמו מציאות מרובדת, אזורי עזרה קולית אישית וזיהוי פנים

אחרי ש-BMW הציגה פנים רכב חדשני במיוחד, פנסוניק חשפה את החזון שלה לתא הנוסעים העתידני בתערוכת CES בלאס וגאס. הקונספט של החברה נראה במבט ראשון יותר כמו תא נוסעים של קרוואן ולא של מכונית פרטית, כאשר יושבי הרכב יושבים זה מול זה סביב שולחן דיגיטלי שכולל ארבעה מסכים אינטראקטיביים שמספקים בידור, מידע, תוכנות לטיפול במשימות ביורוקרטיות ועוד.

החזון של פנסוניק לתא הנוסעים של העתיד, כולל גם טכנולוגיות מתקדמות נוספות כמו מציאות מרובדת, אזורי עזרה קולית אישית וזיהוי פנים. בתא הנוסעים יש ארבעה כסאות עם מסך מגע אישי שניתן להציג בזוויות שונות או לחבר יחדיו ולהפוך לשולחן מרכזי מסונכרן.

השלד עצמו מורכב מחומרים מתקדמים כמו פלסטיק שנראה כמו עץ, מתכת או עור, והמערכת כוללת גם תאורה חכמה שמגיבה לאור שמחוץ למכונית ו"טבעת קסם" אשר משמשת כמעין שלט המתקשר עם השולחן הדיגיטלי ומאפשר לשלוט בטמפרטורה ובתאורה. בנוסף לכך, תא הנוסעים העתידני של פנסוניק מצויד במכונת קפה חכמה ובמקרר. בדשבורד יש מסך מציאות מרובדת שמציג נתונים על מזג האוויר, המיקום ואטרקציות באזור אליו אתם נוסעים. על פי פנסוניק ניתן להתקין את המערכת הזו בכל מכונית חדשה ובכוונתה לעשות זאת כבר בעתיד הקרוב.