צפו: אקדח קטלני חדש שנראה כמו אייפון הפך ללהיט

נשק חדש בשם "Ideal Conceal", שנחשף לאחרונה, הצליח לעורר עניין עצום ברשת וגם לעצבן את רשויות אכיפת החוק במדינות שונות ■ כ-12,000 יחידות מהנשק כבר הוזמנו מראש, ויש חשש סביר כי הוא יזלוג לאירופה ביבוא לא חוקי

זה אולי נראה כמו עוד סמארטפון בכיסוי בולם זעזועים מאסיבי שחבר שלכם הזמין באיביי, אבל זה בכלל אקדח. נשק חדש בשם "Ideal Conceal" , ובתרגום חופשי "הסוואה אידיאלית" מצליח לעורר עניין ברשת - ובהתאם, גם לעצבן את רשויות אכיפת החוק. הנשק הזה כבר הספיק להפוך ללהיט בארה"ב, ועל-פי הערכה כ-12,000 יחידות ממנו כבר הוזמנו מראש. באירופה מנגד, כבר העלו את הכוננות למקרה שהאקדחים הללו יוברחו אל מחוץ לגבולות ארה"ב.

על-פי היצרנים, הדמיון בין האקדח לסמארטפון מאפשר לו להיות קל להסתרה, כך שניתן לשאת אותו בקלות מבלי שיבחינו בכך. הוא כולל קנה כפול וקליבר 380". המכירה הרשמית שלו אמנם תחל רק בעוד מספר חודשים, אבל מחירו - 395 דולר - כבר נקבע. לטענת היצרן, הנשק בטוח לחלוטין, כיוון שההדק מוסתר בתוך מגן מתקפל. "בעידן של היום, הכרחי לשאת אקדח מוסווה", נכתב באתר האינטרנט הרשמי של החברה.

בימים האחרונים האקדח זכה לחשיפה רבה ברשת וכלי תקשורת רבים מסביב לעולם מיהרו למתוח ביקורת על הדמיון המטריד לסמארטפונים. עד כה, יותר מ-20 אלף איש עשו לייק לעמוד הפייסבוק של האקדח, מבלי שהוא בכלל נמכר באופן רשמי.

החשש העיקרי נכון לעכשיו, הוא שהנשק יזלוג אל מדינות אירופה ביבוא לא חוקי. משטרת בלגיה כבר הוציאה אזהרה רשמית בנושא: "בעין רגילה, אין שום דבר שיכול להבדיל את האקדח הזה סמארטפון", ציטט עיתון מקומי את אזהרת המשטרה.