אלקטרה מוצרי צריכה משיקה תוכנית תמיכה בסטארט-אפים

התוכנית - ביחד עם ארגון TechForGood ■ על הכוונת: סטראט-אפים בתחומי מערכות מיזוג ואקלים, התייעלות אנרגטית ואינטרנט של הדברים (IoT)

זאב קלימי / צלם: דפנה גזית
זאב קלימי / צלם: דפנה גזית

אלקטרה מוצרי צריכה, שרכשה לאחרונה את השליטה בחברת הסלולר גולן טלקום, משיקה בצוותא עם ארגון TechForGood תוכנית לתמיכה וליווי לסטארט-אפים הפועלים לשיפור איכות החיים. בין השאר יאתרו החברות סטארט-אפים בתחומי מערכות מיזוג ואקלים, התייעלות אנרגטית ואינטרנט של הדברים (IoT).

זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, מסביר: "בשנת 2017, נשקיע משאבים רבים על מנת לאתר את היזמים, אותם אנשים יוצאי דופן בסטראט-אפ ניישן, המחוללים שינויים בחברה עם הרעיונות שמתאימים לעולמות התוכן שלנו. נסייע להם להפוך את החזון למציאות באמצעות הענקת ידע, ניסיון, קשרים וכמובן בטה-סייט במפעל המזגנים הגדול והמתקדם מסוגו במזרח התיכון".

TechForGood הוא ארגון בינלאומי, המקדם יזמים שעושים שימוש יצירתי בטכנולוגיה על מנת לפתור סוגיות חברתיות וסביבתיות. 

לדברי ניר שמעוני, ממייסדי TechForGood, "ההצטרפות של אלקטרה מוצרי צריכה מהווה חיזוק משמעותי עבור היזמים, עבור האקו-סיסטם הישראלי ועבורנו. זהו ביטוי של מגמה בינלאומית של חברות ותאגידים שבוחרים לקחת חלק בתוכניות בעלות שורת רווח כפולה - כלכלית וחברתית".

בחודש אפריל צפוי לצאת לדרך המחזור הראשון של התכנית, שיימשך כחצי שנה. היקף ההשקעה של אלקטרה בתכנית החדשנות ב-2017 לא פורסם, אך מוערך במאות אלפי שקלים.