חידוש מרעיש שצפוי בדור הבא של הגלקסי

גל השמועות סביב השקתו של הדור הבא של סמארטפון הדגל של סמסונג צובר תאוצה כשבלוגים טכנולוגים בעולם מפרסמים בימים האחרונים כי היצרנית הקוריאנית תחשוף השנה סמארטפון גמיש שיקרא גלקסי X, אשר יוכל לשמש גם כטאבלט בקוטר 7 אינץ'

סמארטפון מתקפל, סמסונג איקס, SAMSUNG GALAXY X / צילום: וידאו
סמארטפון מתקפל, סמסונג איקס, SAMSUNG GALAXY X / צילום: וידאו

ענקית הטכנולוגיה סמסונג עובדת על מסך גמיש כבר כמה שנים, ויתכן שכבר השנה נראה את התוצאה. בלוגים טכנולוגיים ברחבי הרשת דיווחו בשבוע האחרון כי סמסונג צפויה לחשוף את הסמארטפון המתקפל הראשון שלה ברבעון השלישי של 2017.

על פי השמועות, הסמארטפון הגמיש, שיקרא גלקסי X, יוכל לשמש גם כטאבלט בקוטר 7 אינץ' כאשר הוא פתוח. נכון לעכשיו לא ידוע איך בדיוק יראה הסמארטפון הגמיש של סמסונג, אבל על פי שרטוטים שהוגשו לרשות הפטנטים של ארה"ב, הסמארטפון יזכיר תיק איפור מתקפל, ויכלול מצלמה בחלק העליון של המכשיר המקופל.

המסך של המכשיר יהיה מקומר בקצה, כמו הגלקסי אדג' והוא יהיה גלוי לעין גם כאשר המכשיר מקופל, כנראה על מנת לספק מידע בסיסי למשתמש. אם השמועות נכונות, הגלקסי איקס יצויד בשתי מצלמות עוצמתיות, מסך AMOLED 4K עם רזולוציית k4 ומעבד קוולאקום סנאפדרגון 620 או 820. על פי מקורות שונים, בעיקר מסין וקוריאה, גם סמסונג וגם LG צפויות לשווק 100 אלף סמארטפונים גמישים כל אחת לקראת סוף השנה.