הולמס פלייס זכתה במכרז להקמה והפעלת קאנטרי קלאב בחדרה

הקאנטרי קלאב ייבנה במתחם עירון ברחוב חטיבת גולני, בהשקעה של כ-40 מיליון שקל לתקופת זיכיון של 25 שנים

הולמס פלייס, קאנטרי בחדרה (הדמיה)
הולמס פלייס, קאנטרי בחדרה (הדמיה)

הולמס פלייס זכתה במכרז לתכנון, הקמה, והפעלה של קאנטרי קלאב בחדרה.

את המכרז יזמה והובילה נחלים, החברה לפיתוח תיירות חדרה בשיתוף אגף ההנדסה של עיריית חדרה ובעזרת ייעוץ כלכלי של חברת טלדר ומשרד עו"ד ולדמן סומך. המכרז פורסם בשיטת DBOT, שבו היזם מתכנן, מממן, מקים ומתפעל על חשבונו את הפרויקט על קרקע עירונית, בתמורה לזיכיון הפעלה לתקופה קצובה שבסיומה תשוב הקרקע לידי העירייה.

הקאנטרי קלאב, אשר תוכנן על-ידי מילנר אדריכלים בע"מ, ייבנה במתחם עירון ברחוב חטיבת גולני, בהשקעה של כ-40 מיליון שקל לתקופת זיכיון של 25 שנים. 

הולמס פלייס, המפעילה כ-20 מרכזי ספורט דומים בעולם ובישראל, הציגה במסגרת המכרז תכנון מפורט של הקאנטרי. על שטח של 4,000 מ"ר ייבנה מרכז ספורט חדיש שיכלול בריכת שחיה מקורה, אולמות חוגים, אולם ספינינג, אולם פילאטיס מכשירים, חדר כושר בגודל 900 מ"ר, אולם לאימונים אישיים, שני אולמות סקווש, שירותים, מלתחות, ג'ימבורי לפעוטות ועוד. בשטח החיצוני ייבנו, בריכה חיצונית, בריכת פעוטות, מגרש משולב, גינת שעשועים לילדים, מדשאות, שטחי חנייה ועוד. בסמוך יוקם שטח מסחרי שיכלול בתי קפה וחנויות נוחות שישרתו את הבאים. המתחם כולו יהיה נגיש לנכים ולאוכלוסייה עם מוגבלויות.

בחודשים הקרובים תשלים החברה הזוכה את התכנון לקראת קבלת היתר, כאשר הצפי לתחילת העבודות בשטח הוא בין הרבעונים השלישי והרביעי של 2017.