שפ"מ לא מוותרת לתאגיד: מבקשת פסק דין למרות המלצת השופט

פסק דין - בניגוד למשיכת העתירה - יאפשר לשפ"מ להמשיך בהליכים המשפטיים ולהגיש ערעור בערכאות גבוהות יותר ■ טענה בעתירתה כי יש לפסול את זכיית טרגט ספיריט במכרז הפרסום של תאגיד השידור

שפ"מ עדיין לא מוותרת על מכרז הפרסום לזיכיון זמן האוויר של תאגיד השידור הציבורי. למרות המלצתו של השופט משה ורדי, שלפיה שפ"מ תמשוך את עתירתה, החברה הודיעה היום (ה') כי היא מבקשת פסק דין. פסק דין יאפשר לשפ"מ להמשיך בהליכים המשפטיים ולהגיש ערעור בערכאות גבוהות יותר.

ביום שלישי המליץ שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, משה ורדי, לשפ"מ למשוך את עתירתה נגד זכיית קבוצת טרגט ספיריט, שבשליטת טרגט מרקט, במכרז על שיווק זמן הפרסום של תאגיד השידור הציבורי כאן. שפ"מ מצדה ביקשה כמה ימים להתייעץ - והיום כאמור הודיעה כי לא תמשוך אותה.

שפ"מ, ששיווקה במשך שנים ארוכות את זמן הפרסום של רשות השידור, פנתה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בבקשה לפסול את זכייתה של טרגט ספיריט במכרז - או לפסול את המכרז כולו - בטענה כי טרגט מרקט, החברה-האם, עונה על הגדרת "פרסומאי" כפי שהוצגה במכרז, ולכן לחברה-הבת אסור להשתתף.

בתביעה נסמכה שפ"מ בין היתר על כך שהן רשות השידור והן תאגיד השידור קבעו כי פרסומאים אינם יכולים לשמש כזכיינים - מאחר שהם מצויים בהכרח בניגוד עניינים, ועל כן יש לאסור את השתתפותם במכרז.

במכרז של תאגיד השידור הציבורי התמודדו גם קבוצת איירובוט, שזכתה במקום השני, וקבוצה של המפיק בני מנשה.