נתניהו ייחקר מחר בפעם השלישית; נוני מוזס נחקר שוב

"תיק 2000": החוקרים יגיעו מחר שוב למשרדו של רה"מ ■ במוקד החקירה: התמלילים שנחשפו בחדשות 2 ■ גורמים בסביבתו של מו"ל "ידיעות אחרונות": "ספק אם ניתן להוכיח עבירה"

בנימין נתניהו ונוני מוזס / צילומים: יוסי כהן וקובי גדעון - לעמ
בנימין נתניהו ונוני מוזס / צילומים: יוסי כהן וקובי גדעון - לעמ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר מחר (ו') בפעם השלישית: ההערכה היא כי חוקרי המשטרה יבקשו להתמקד איתו בנושא פגישותיו עם מו"ל "ידיעות אחרונותארנון (נוני) מוזס - הפרשה המכונה "תיק 2000". גם ב"תיק 1000", לצד זאת, תיק המתנות, נותרו לחוקרים עוד הרבה נושאים עליהם הם אמורים לקבל תשובות מנתניהו.

גם מוזס נחקר היום (ה') פעם נוספת, בפעם השישית, במשך שעות ארוכות. בסביבתו מעריכים כי בשלב זה מדובר בחקירתו האחרונה, אם כי ייתכן שהוא יידרש בשלב מאוחר יותר להשלמות. על-פי אותם גורמים בסביבת מוזס, חקירותיו התמקדו בחילופי הדברים בינו לבין נתניהו כפי שפורסמו על-ידי כתב חדשות 2 גיא פלג, ולא עלו נושאים נוספים משמעותיים.

נתניהו חשוד במתן טובות הנאה למוזס, ואילו מו"ל "ידיעות אחרונות" חשוד בקבלה שלהן. עם זאת, הגורמים המקורבים לו טוענים כי ספק רב אם ניתן יהיה להוכיח ולבסס את עבירת קבלת טובות ההנאה מהמגעים שהתנהלו בין השניים. 

ראש הממשלה טען הערב בחשבון הפייסבוק שלו כי "יש לחץ של אנשי תקשורת ופוליטיקאים על היועץ המשפטי וגורמי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום בכל מחיר נגד ראש הממשלה נתניהו. זהו ניסיון לבצע הפיכה שלטונית בדרך לא דמוקרטית".