טרגדיה בצפון: גבר חשוד כי רצח את אשתו, שני ילדיו וילד נוסף

עפ"י החשד, האב רצח את אשתו בת ה-23, את שני ילדיהם, בני שנה ושלוש, ואת בן השכנים בן חמש ■ אחיו של האחרון, בן שמונה, אותר בסמוך לזירה במושבה מגדל כשהוא במצב בינוני וסובל מפצעי דקירה ■ החשוד נתפס לאחר זמן קצר במטע סמוך

סכין שנלקחה מתוך זירת רצח / צילום: רויטרס
סכין שנלקחה מתוך זירת רצח / צילום: רויטרס

אישה בת 23, שני ילדיה, בני שנה ושלוש, וילד נוסף, בנם של שכניה, בן חמש, נרצחו היום (שבת) בדירה במושבה מגדל שליד טבריה, על-פי החשד בידי אבי המשפחה. על גופותיהם של הארבעה היו סימני דקירה רבים, וצוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותם במקום.

ילד נוסף, בן שמונה, אחיו של בן החמש שנרצח, אותר בסמוך לזירה במצב בינוני כשהוא סובל מפצי דקירה. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה באמצעות מסוק.

המשטרה עצרה את האב החשוד ברצח במטע סמוך לזירת האירוע. כוחות גדולים הגיעו לזירה - בית הוריה של החשוד, שם התגוררה המשפחה - ופתחו בחקירת האירוע. הכוחות הוזעקו לאחר שעוברי אורח נתקלו בבן השמונה הפצוע, נכנסו אל הזירה וראו את הזוועה שהתחוללה במקום.

"כשהגענו למקום, המראה היה מזעזע", סיפרו פרמדיקי מד"א דודו פחימה ונדין ג'ובראן שהגיעו לזירה. "אישה ושלושה ילדים כבני ארבע, שלוש ושנה היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות על גופם. לצערנו, הם היו ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. ילד כבן 11 שהיה מחוץ לבית היה בהכרה וסבל גם הוא מחבלות וסימני אלימות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, כשמצבו מוגדר קשה ויציב".

קרוב של החשוד ברצח אשתו, שני ילדיו ובנם של שכניו במושבה מגדל, סיפר אחר-הצהריים כי אתמול החשוד התנצל בפניו, אך לא הסביר את עצמו. "אתמול הוא ראה אותי וביקש ממני סליחה. לא ידעתי על מה", אמר והוסיף: "אני לא יודע מה נכנס בו. לא ידעתי על בעיות כלשהן ביניהם. זה בלתי נתפס, אי-אפשר לעכל אסון כזה".