רייטינג שבועי: אמנון לוי הכניס את ערוץ 10 לעשירייה הפותחת

"פנים אמיתיות" רשמה שיא בנתוני הצפייה מאז 2012 ■ שבוע טוב גם לזכיינית ערוץ 2 קשת: השתלטה על השלישייה הפותחת בטבלת הרייטינג השבועית עם "האח הגדול" ו"הכוכב הבא"

אחרי שבועות שבהם פיגרה אחרי תוכניות המוזיקה, "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת הצליחה בשבוע החולף להתברג למקום הראשון בטבלת הרייטינג. פרק התוכנית ששודר ביום שלישי השבוע הגיע לנתון של 33.2%, והוא מקדים ב-0.1% את "הכוכב הבא לאירוויזיון", גם הוא של קשת. הפרק השני של "האח הגדול" ששודר השבוע סוגר עבור קשת את כל שלושת המקומות הראשונים, במה שבהחלט הופך לשבוע מוצלח עבורה.

"The Voice" מסתפקת במקומות הרביעי והחמישי בטבלה השבועית, אך הזכיינית רשת יכולה להתנחם בכך שפרק התוכנית ששודר אמש (מוצ"ש) מוביל בנתון של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה עם כ-960 אלף צופים. עם זאת, שתי תוכניות "The Voice" הן הנציגות היחידה השבוע של רשת בטבלה.

קשת, לעומתה, מצליחה להכניס לעשירייה עוד שתי תוכניות, ובסך-הכול חמש. "עובדה" מתברגת במקום השישי (25.8%), וממוצע שלוש התוכניות של גורי אלפי מצליח זה השבוע השני ברציפות להכניס אותו לטבלה (מקום 10, 15.6%).

האירוע המסעיר של השבוע במונחי רייטינג הוא ללא ספק פרק הפתיחה של "פנים אמיתיות" של אמנון לוי בערוץ 10. לוי, שגם בעונה הקודמת סיפק מספרים גבוהים, השיג נתון של 19.6%, רשם על-פי נתוני ערוץ 10 שיא לתוכנית מאז 2012 - והכניס את הערוץ באופן נדיר לטבלת 10 התוכניות הנצפות בשבוע החולף, במקום התשיעי.

בכלל, זה היה שבוע לא רע לערוץ 10. גם תוכנית הפתיחה של "עושות חשבון", בהגשת לינוי בר-גפן וסיון קלינגבייל, פתחה עם נתון גבוה מאוד במונחי הערוץ - 14.1%. גם "נוסבאום וגולדשטיין" הצליחה להשיג נתון דו-ספרתי נדיר יחסית (10.2%), אבל "המקור" ו"גב האומה" נאלצו להסתפק בפחות מ-9%.

בגזרת חדשות סוף השבוע, הפער בין תוכניות החדשות של ערב שבת שוב גדל. "שישי" עם אילה חסון בחדשות 10 מסתפקת הפעם ב-7.7%, ומנגד "אולפן שישי" בהגשת דני קושמרו בחדשות 2 משיגה 14.7% ו"יומן" בערוץ 1 עם 3.4%.

בשבת - "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בחדשות 2 מגיעה ל-25%, "המגזין" עם אושרת קוטלר בחדשות 10 רושמת 10.4%, ובערוץ 1 חדשות השבת בהגשת אמיר איבגי עם 3.9%.

רייטינג 29.1.17
 רייטינג 29.1.17