מטריקס מוכרת בניין משרדים בפארק התעשיות עומר

Natam Invest יחד עם קבוצת משקיעים פרטיים רכשו בניין משרדים מחברת הטכנולוגיה מטריקס בפארק התעשיות בעומר ■ מטריקס תישאר שוכרת של מחצית הנכס למשך 10 שנים ■ היקף העסקה: 17.3 מיליון שקל

מטריקס / צילום: איל יצהר
מטריקס / צילום: איל יצהר

חברת התוכנה מטריקס מממשת נכס בפארק התעשייה בעומר: בית ההשקעות Natam Invest מקבוצת נת"מ נכסים רכש יחד עם קבוצת משקיעים פרטיים בניין משרדים בשטח של 2,400 מ"ר מחברת טכנולוגיית המידע מטריקס בפארק התעשייה עתירת הידע בעומר. מדובר בבניין בן 3 קומות, כל קומה בשטח של 800 מ"ר ו-33 מקומות חניה.

חברת מטריקס, שמכרה את הנכס, תמשיך לשכור מ-Natam Invest מחצית מהנכס למשך 10 שנים ללא תחנות יציאה תמורת 45 שקל למ"ר. את המחצית השנייה של הנכס ימשיכו לאייש כשוכרים משרד רואי החשבון ברייטמן אלמגור ושות' ומשרדי הממשלה (משרד הפנים ומחלקת ההגירה).

היקף העסקה עומד על 17.3 מיליון שקל. Natam Invest השקיעה 5% מההון העצמי, וכל יתר ההון גויס מהמשקיעים שהיו שותפים לעסקה. לפי Natam Invest, הצפי הוא לתשואה על ההון העצמי של למעלה מ-9%.

לדברי דודי נג'מי וגיא שעיה, מנכ"לים משותפים ב Natam Invest, "מדובר בעסקה ייחודית: מצד אחד עסקה שמשקפת תשואה סולידית עם שוכרים איכותיים לטווח ארוך מאוד בדירוג אשראי גבוה; ומצד שני עסקה המגלמת עליית ערך עתידית עקב הזינוק בשכר הדירה בשוק המשרדים בבאר-שבע. ההתחזקות נובעת ממעבר בסיסי צה"ל סמוך לבאר-שבע, לרבות מפקדת חיל התקשו"ב, קביעת מרכז הסייבר הישראלי בבאר-שבע והתוכניות העתידיות להגדלת קמפוס בן-גוריון ובניית בית חולים חדש בעיר".