סיכול ממוקד: רדוור רוכשת את חברת סקיולרט הישראלית

הרכישה תקטין מעט את הרווח למניה (Non-GAAP) המדולל של החברה ב-2017 ותביא לתרומה חיובית לרווח למניה המדולל שלה (Non-GAAP) ב-2018

רועי זיסאפל / צילום: איל יצהר
רועי זיסאפל / צילום: איל יצהר

חברת רדוור , ספקית מובילה של פתרונות בתחומי אבטחת סייבר ושליחת אפליקציות, רכשה את חברת סקיולרט (Seculert) הישראלית - ספקית תוכנה מבוססת ענן, שמספקת הגנה נגד פריצות לרשתות ארגוניות וחילוץ נתונים. סכום העסקה לא נמסר.

רכישה זו מקדמת את מערכת סיכול ההתקפות של רדוור, באמצעות גישה לטכנולוגיית למידה חישובית מוגברת וכלים לניתוח Big Data, המאפשרים לחברה לבצע ניתוח איומים מתקדם. באמצעות מינוף פלטפורמת ה-Big Data של סקיולרט, הרכישה תרחיב את היצע הפתרונות של רדוור, באמצעות הוספת כלים מתקדמים לניתוח איומים, המבוססים על ניתוח התנהגותי ולמידה חישובית, תוך שימוש בעיבוד בקנה מידה נרחב.

דוד אביב, סמנכ"ל הטכנולוגיות של רדוור, ציין: "רכישתה של סקיולרט מאפשרת לרדוור למנף טכנולוגיית למידה חישובית ואת פלטפורמת אבחון הנתונים על מנת להרחיב את מומחיות הליבה שלנו מעבר לניתוח התקפות ולניתוח איומים, שיעניקו לנו מבט פנורמי על מיצובו של מרכז הנתונים. יכולות אלה מרחיבות את סיכול ההתקפות של רדוור, מזמן אמיתי וזמן קרוב, ליכולות הכוללות איתור של מבצעי תקיפה חשאיים. הוספת הטכנולוגיה החדשנית של סקיולרט, כמו גם הצוות המוביל שלה, משקפת את מחויבותה של רדוור לספק ללקוחותינו ולשותפינו חדשנות מן השורה הראשונה".

רדוור צופה שהרכישה לא תשפיע על הכנסותיה ב-2017. הרכישה תקטין מעט את הרווח למניה (Non-GAAP) המדולל של החברה ב-2017, ותביא לתרומה חיובית לרווח למניה המדולל שלה (Non-GAAP) ב-2018.