רשת חנויות נוספת בארה"ב מפסיקה למכור מוצרי איוונקה טראמפ

ניימן מרקוס מדאלאס הצטרפה אתמול לרשת נורדסטרום שהודיעה שלשום כי לא תציע יותר את קו ההלבשה והמוצרים הנלווים של בתו של הנשיא

איוונקה טראמפ / צילום: רויטרס
איוונקה טראמפ / צילום: רויטרס

רשת נוספת של חנויות כלבו הודיעה כי היא מפסיקה למכור את קו ההלבשה והאקססוריז של איוונקה טראמפ, הנושא את שמה. לאחר ששלשום (חמישי) הודיעה נורדסטרום מסיאטל שלא תחזיק יותר את מוצרי הקולקציה, הודיעה אתמול (שישי) ניימן מרקוס מדאלאס שהיא מוותרת על קו המוצרים.

דובר נורדסטרום אמר: "יש לנו אלפי מותגים. יותר מ-2,000 נמכרים רק באתר". לרשת יש קרוב ל-350 חנויות תחת שמות שונים בכל רחבי צפון אמריקה. "בחינה מחודשת של ערך המותגים ועריכת שינויים הן חלק מההתנהלות השגרתית של העסק שלנו. בכל שנה אנחנו מורידים כ-10 אחוזים ומרעננים את ההיצע שלנו בערך באותו שיעור.במקרה הזה, בהתבסס על ביצוע המותג, החלטנו לא לקנות אותו לעונה הנוכחית. 

דובר ניימן מרקוס, המפעילה 42 חנויות, הודיע כי "לניימן מרקוס יש  עסקים בהיקף קטן מאוד בכל הנוגע לתכשיטים יקרים של איוונקה טראמפ, שכולם בבעלות הספק. בהתבסס על התפוקה של המותגים אנו מבצעים באופן שגרתי הערכות האם להחזיק אותם בחנויות ובאתר. 

ההחלטות שלא להחזיק יותר בקו המוצרים באות על רקע קמפיין חברתי בהובלת יריבים של דונלד טראמפ הקרויים "Grab Your Wallet" ("תפוס בארנק שלך") שקוראים להחרים קמעונאים שמוכרים סחורות של דונלד או איוונקה טראמפ. 

בחודש נובמבר הגיבה בטוויטר לבקשות של קונים להפסיק למכור את המותג. "אנו מקווים שהצעת מוצרים של ספק אינה נתפסת בטעות כנקיטת עמדה פוליטית, כי אנו לא נוקטים כזו".