האח הכוכב: קשת כובשת את ראש טבלת הרייטינג השבועית

5 משדרים של זכיינית ערוץ 2 נכנסו לעשירייה הפותחת בטבלה ■ בערוץ 10 לא הצליחו לשחזר, ולו במעט, את ההצלחה של השבוע הקודם

האח הגדול / צילום מסך
האח הגדול / צילום מסך

שבוע מוצלח עבר על זכיינית ערוץ 2 קשת: בצמרת טבלת הרייטינג השבועית התברגו שני המשדרים של "האח הגדול" (32.8% ו-30.6%), ומיד לאחריהם, למקומות השלישי והרביעי, הגיעו שני המשדרים של "הכוכב הבא לאירוויזיון". בסך-הכול נכנסו חמישה משדרים של הזכיינית לעשירייה הפותחת, שכן למקום העשירי הגיעה, זה השבוע השלישי ברציפות, "היום בלילה עם גורי אלפי", אם כי ברייטינג נמוך לעומת השבועיים הקודמים - 15.2%.

לעומת קשת, רשת עם ריאליטי המוזיקה שלה נמצאת השבוע במגמה של "גרון ניחר" לעומת השבועות הקודמים. הזכיינית הכניסה השבוע 3 משדרים לעשירייה: "The Voice" ירד למקומות החמישי והתשיעי (27% - הנתון הנמוך ביותר העונה, אם כי גבוה יותר מהשידור הראשון של ההופעות החיות בעונה הקודמת - ו-19.1% לפרק הלקט באמצע השבוע); ו"מבחן החיידקים הגדול" של כתבת חדשות 2 לי אברמוביץ', ששודר ביום חמישי והגיע למקום השמיני.

השידור החי של "The Voice" אמש הגיע למקום השלישי מבחינת מספר הצופים באוכלוסייה הכללית השבוע - 799 אלף איש - וניתן לראות בו הישג נאה, שכן באותה שעה שודר בספורט 5 משחק הכדורגל בין מכבי תל-אביב להפועל באר-שבע, שזכה לנתון גבוה של 8.7 אחוזי צפייה.

שתי ההצלחות הגדולות של ערוץ 10 בשבוע שעבר - "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי ו"עושות חשבון" עם לינוי בר-גפן וסיון קלינגבייל - רשמו צניחה חדה השבוע. "פנים אמיתיות", שהתברגה בשבוע שעבר בעשירייה עם נתון מרשים ביותר של 19.6, נחתכה ביותר מחצי ל-9.6%. "עושות חשבון", שפרק פתיחת העונה שלה על ההמבורגרים הגיע ל-14.1%, הצטמקה ל-5.3%. בערוץ 10 יכולים אולי להתנחם ב"גב האומה", שהגיעה לרייטינג דו-ספרתי של 10.3% לעומת 8.8% בלבד בשבוע שעבר.

תוכניות החדשות בליל שבת רשמו השבוע רייטינג גבוה יותר מאשר בשבוע שעבר. בערוץ 2 "אולפן שישי" עם דני קושמרו הגיעה ל-15.1%, "שישי" עם אילה חסון בערוץ 10 קפצה בנקודה אחת ל-8.7%, ו"יומן" בערוץ 1 רשם 4%.

אמש (מוצ"ש) נרשמה מגמה הפוכה: "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בערוץ 2 ירדה ל-22.6% (לעומת 25% בשבוע שעבר), ו"המגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10 ירדה ל-9.7% (לעומת 10.4%). בערוץ 1, "חדשות השבת" עם אמיר איבגי עלתה במעט, ל-4.1% (לעומת 3.9% בשבוע שעבר). 

רייטינג 5.2.17
 רייטינג 5.2.17