מנכ"ל מנורה ארי קלמן רכש דירה במתחם בזל ב-10 מיליון שקל

קלמן מתגורר במגדל בזל בלב השכונה, ועל פי הערכות רכש את הדירה עבור אחד מילדיו ■ הדירה, בשטח של 176 מ"ר עם מרפסת של 30 מ"ר, כוללת שני מקומות חניה

ארי קלמן / צילום: תמר מצפי
ארי קלמן / צילום: תמר מצפי

ארי קלמן, מנכ"ל קבוצת מנורה מבטחים ובעל 2.7% ממניות הקבוצה, רכש דירת מגורים ברחוב יהושוע בן נון 49 במתחם בזל בתל-אביב ביותר מ-10 מיליון שקל. קלמן מתגורר במגדל בזל בלב השכונה, ועל פי הערכות רכש את הדירה עבור אחד מילדיו. הדירה, בשטח של 176 מ"ר עם מרפסת של 30 מ"ר, כוללת שני מקומות חניה.

מדובר בדירה שתיבנה במסגרת פרויקט חדש שחברת הבנייה ליפמן החלה להקים לפני שלושה חודשים. זאת בהמשך לעסקת קומבינציה שנחתמה בין בעל הקרקע לחברת ליפמן. הבניין, שיוקם על מגרש בשטח חצי דונם, יכלול 6.5 קומות ו-10 דירות (במקור תוכננו 12 דירות, אך 4 מהדירות שנרכשו אוחדו לשתי דירות). בנוסף יכלול הבניין חניון תת-קרקעי עם 14 חניות. את הפרויקט תכנן האדריכל יניב פרדו.

לדברי שלומי בן ישי, מנכ"ל פרימיום תל-אביב המשווק את הפרויקט בבלעדיות ומתמחה בשיווק פרויקטים יוקרתיים בתל-אביב, "הביקוש לדירות בפרויקט נובע מהעובדה שאין פרויקטים חדשים במתחם בזל. זהו הבניין החדש הראשון שנבנה בשכונת בזל מזה 15 שנה". לדברי בן ישי, הדירות החדשות בפרויקט נמכרו, למעט דופלקס עם גינה המתומחר ב-8.4 מיליון שקל, ופנטהאוס עם בריכה המתומחר ב-11.5 מיליון שקל.