"הוא שקרן": ניסנקורן וכבל בקרב השמצות בדרך להסתדרות

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, תקף היום את ח"כ איתן כבל בראיון לרדיו 103FM והתייחס גם לחשיפת "גלובס" בנוגע לשיתוף-פעולה בינו לבין משה כחלון ■ ח"כ כבל בתגובה לדברים: "ניסנקורן שקרן בריבוע"

אבי ניסנקורן ואיתן כבל / צילומים: איל יצהר ותמר מצפי
אבי ניסנקורן ואיתן כבל / צילומים: איל יצהר ותמר מצפי

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, יצא הבוקר (ה') כנגד ח"כ איתן כבל בתוכניתה של איילה חסון ברדיו 103FM והתייחס גם לחשיפת "גלובס" בנוגע לשיתוף-פעולה בינו לבין שר האוצר משה כחלון. בהמשך ח"כ כבל הגיב לדברים החריפים שאמר ניסנקורן נגדו ואמר: "הוא שקרן בריבוע". 

אמש (ד') נחשף ב"גלובס" כי שר האוצר כחלון ויו"ר ההסתדרות ניסנקורן משתפים פעולה בהקמת סיעה חדשה של מפלגת "כולנו", מפלגתו של כחלון, בהסתדרות. ניסנקורן, כך פורסם, מסייע לכחלון בגיוס פעילים והקמת הסיעה, מתוך אינטרס ששר האוצר יגמול לו על כך בהמשך. המגעים בין השניים זכו להרמות גבה רבות, כיוון ששני הצדדים אמורים לייצג אינטרסים כלכליים שונים.

ניסנקורן הגיב הבוקר לפרסומים ברדיו 103FM ואמר כי "הדיווח אינו נכון. אני לא עוזר לכחלון בהחתמות, אני לא מוכן להתעסק עם זה". בנוגע ליחסים בינו לבין כחלון ציין ניסנקורן כי "קשר טוב עם שר האוצר זה יתרון. אני זוכר הרבה ראשי הסתדרות שהתקוטטו מול שרי אוצר ופגעו בהסתדרות בצורה אנושה".

על ח"כ שלי יחימוביץ' שתתמודד מולו בבחירות לראשות ההסתדרות אמר ניסנקורן: "היא רואה בהסתדרות כפרס ניחומים".

בהמשך ניסנקורן התייחס גם לח"כ כבל ואמר: "אני מתבייש בשבילו. העניין הוא לא שהוא בגד בי, אלא שלהתנהג בצורה כל-כך שקרנית ולא אמינה... אם זאת התנהגות של פוליטיקאי ,זו בטח לא דוגמה בשבילי".

בהמשך הגיב כבל לדברים החריפים שאמר ניסנקורן כנגדו. "אני מכנה אותו 10 פעמים שקרן בריבוע. האם הוא מתמודד או שהוא מפחד? כשהוא יאפשר את הבחירות האלה, אז אנחנו נדבר".

בהמשך הסביר כבל מה גרם לו לשנות את עמדותיו ולתמוך ביחימוביץ' לראשות ההסתדרות. "ברגע שהסתבר לי שעופר עיני ממשיך ושולט בהסתדרות, וניסנקורן אמר לי שאני צריך לרדת מעיני - הבנתי שאיתם אני לא אהיה. הוא יכול לקרוא לי שקרן על כל האמירות שאני אומר, אני אומר לו שהוא שקרן בחזרה", אמר כבל וסיכם: "ניפגש כשתהיינה הבחירות".