חורך את הרשת: כך הפכו ביבי ושרה לבדיחת השבוע ברשת

מהלעג של הגולשים לנתניהו ורעייתו על רקע קו ההגנה החדש שהציג בחקירתו במשטרה, דרך הפרשה המדוברת ביותר של השבוע האחרון ועד הלהיט החדש של חמאס ■ צפו בתוכנית "מה ברשת" לסיכום האירועים הבולטים של השבוע

מה ברשת, שרה נתניהו/ צילום: צילום מסך יוצר אודי סלמנוביץ פטנוץ
מה ברשת, שרה נתניהו/ צילום: צילום מסך יוצר אודי סלמנוביץ פטנוץ

שלום לכם וברוכים הבאים ל"מה ברשת", כל מה שקורה ברשת הישראלית. והשבוע חוק ההסדרה, השמפניות של שרה, טילים על אילת והקליפ החדש של חמאס שמשגע את הרשת.

נפתח בפרשה המדוברת ביותר השבוע, והיא חוק ההסדרה השנוי במחלוקת. לפי חברת ויגו המתמחה בניתוח השיח החברתי ברשת, החוק גרף כ-15 אלף שיחות ברשת השבוע, כאשר הרוב המוחלט בעד החוק.

כמובן שלא חסרים מתנגדים לחוק שמביעים את דעתם, כמו אסף הראל. ג'ון בראון, שכתב מתחת לדיבר "לא תגנוב" - אלא אם כן אתה מתנחל יהודי, והרכוש הוא של פלסטיני.  

חקירת תיק 1000 נמשכת, והשבוע נחשפה גרסתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שטען במשטרה כי לא ידע על אספקת השמפניות שקיבלה לכאורה אשתו שרה מהמיליארדר ארנון מילצ'ן. מאז כמובן הרשת חוגגת, וגולשים רבים מעלים סטטוסים נוסטלגיים על רחמים שלא ידע גם הוא, ויש גם את הגרסה של רז ציפריס עם הפנים של שרה.

אמיר שינקמן הכין קופסת סיגרים עם אזהרה מיוחדת וגם להיט ספרותי חדש בשם "שרה גיבורת תני לי", שמבוסס על הספר "שרה גיבורת ניל"י". 

בזמן שתושבי אילת מתאוששים ממתקפת הטילים שנחתה על ראשם ביממה האחרונה, הרשת מוצפת בפוסטים הומוריסטיים כמו "באילת חם טילים", "בטיילת של אילת אותרו שברי טילים עם ראסטות", ו"טילים ללא מע"מ". אבל הלהיט שבאמת סחף את הרשת הגיע דווקא מעזה - מדובר בסרטון החדש של החמאס שמשגע את הרשת הישראלית עם משפטים כמו: "דייק בפגיעה, תפגע בקריה", אשקה אותך בכוסות המוות". השיר הזה הזכיר לגולשים רבים גם את הלהיט הנוסטלגי מקיץ 2014 "תקוף תעשה פיגועים".

אנחנו סיימנו. אם אהבתם את התוכנית - שתפו, צייצו, הגיבו, ואנחנו נהיה כאן שוב בשבוע הבא.