מטרו מוטור תהיה היבואנית בישראל של טרקטורוני ARCTIC CAT

Arctic Cat היא יצרנית ותיקה ומובילה של מגוון רכבי שטח, טרקטורונים ואופנועי שלג לטווח רחב של שימושי

ארטיקט קאט
ארטיקט קאט

מטרו מוטור, יבואנית הכלים הדו-גלגליים ורכבי התפעול, העבודה והפנאי, ממשיכה להרחיב את פעילותה העסקית ותייבא לישראל את כלי הרכב של Arctic Cat האמריקאית. 

רכישת פעילות Arctic Cat על-ידי מטרו מחברת סמל"ת, יבואנית רכבי פיאט וסובארו לישראל, מגיעה על רקע רכישת Arctic Cat ב-3.8 מיליארד דולר ידי תאגיד הענק האמריקאי Textron. מטרו מפיצה את מוצרי אחת מחטיבות הקונצרן האמריקני באמצעות EZGO, יצרנית רכבי הגולף. 

רכישת Arctic Cat תאפשר ל-Textron לתת מענה שיווקי לשוק רכבי השטח הספורטיביים, שצומח בקצב מואץ בארצות-הברית ובשווקים אחרים כולל ישראל ולנסות להתברג בשלישיית היצרנים הגדולה בעולם בתחום. 

Arctic Cat היא יצרנית ותיקה ומובילה של מגוון רכבי שטח, טרקטורונים ואופנועי שלג לטווח רחב של שימושים, לרבות רכבי עבודה ייעודיים, רכבי שטח וספורט, טרקטורונים, ודגמים לשימושים מבצעיים וצבאיים. עבור מטרו מוטור, מדובר בהרחבת פעילות רכבי השטח ה-4 גלגליים בעיקר לשימוש ספורט ותרבות הפנאי. השוק בישראל בתחום זה מוערך בכ-150 מיליון שקל.

מטרו מוטור היא יבואנית ומפיצה של סאן יאנג, קוואסאקי וימאהה בישרא. בתחום הארבע גלגלי מייצגת מטרו בישראל מספר יצרנים מהמובילים בתחומם: רכבי עבודה של קוואסאקי, טרקטורוני אקסס, מלגזות קלארק, כלים תפעוליים תוצרת מרשל, טיילור דאן, E-Z-GO וקלנועית אפיקים.

מטרו מוטור נמצאת בבעלות גדי אבירם (33%), חן למדן (33%) וקרסו מוטורס (33%), יבואנית רנו וניסאן בישראל.