עפולה: אנגל משאבים תמשיך להפעיל את מקבץ הדיור של עמידר

עמידר חתמה על הארכת ההסכם להשכרת מקבץ דיור מאנגל משאבים בעפולה ב-5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות ■ ההכנסה הצפויה לעשור תסתכם בכ-45 מיליון שקל המשקפת 2,505 שקל לכל אחת מ-150 יח"ד במתחם

חברת אנגל משאבים תמשיך להפעיל את מקבץ דיור של עמידר בעפולה עלית, כך לפי ההסכם שמדווח הבוקר (ד') לבורסה לניירות ערך. החוזה הינו לחמש שנים נוספות עד ליום 20 בספטמבר 2022, וכולל אופציה ל-5 שנים נוספות. ההכנסה הצפויה לחברה, לפי הדיווח, לכל תקופת החוזה (כולל האופציה) מסתכמת בכ-45 מיליון שקל.

מקבץ הדיור של אנגל משאבים, שבשליטת קבוצת גבאי ודיויד מוריס בעפולה, כולל 150 יחידות דיור בשטח בנוי ברוטו של כ-8.2 אלף מ״ר, בשני מבנים בדרום העיר. יחידות הדיור במתחם מושכרות בשיעור תפוסה של 100%. ההסכם משקף דמי שכירות של 2,505 שקל ליחידות מגורים בת 2 חדרים, מכיוונה של עמידר לאנגל. עמידר גובה מהדיירים תעריף מסובסד בהתאם לזכאותם. 

לפני מספר חודשים חתמה אנגל משאבים על הסכם דומה עם עמידר ומשרד הקליטה במתחם בנצרת עילית הכולל 116 יחידות דיור, המניבות לה הכנסות שנתיות בהיקף של 3.7 מיליון שקל. יחידות הדיור במתחם בנצרת מושכרות על ידי משרד הקליטה ועמידר לעולים חדשים וקשישים ב-100% תפוסה, כאשר למתחם יש רשימת המתנה. באחרונה אנגל משאבים השלימה שיפוץ של המבנים לרווחת הדיירים.

לאנגל משאבים 3 מקבצי דיור להשכרה בישראל, כאשר מלבד המקבצים בעפולה ונצרת עילית היא מחזיקה ב-155 יחידות דיור בערד. בסך הכל רושמת אנגל משאבים משלושת המתחמים הללו הכנסות שנתיות מדמי שכירות בהיקף של 14.2 מיליון שקל.