רומי נוימרק מחדשות 10 צפויה לחתום בתאגיד השידור

נוימרק, שהצטרפה לחדשות 10 לפני כ-8 שנים, מגישה כיום במשך יום בשבוע את "היום שהיה" ומכינה כתבות מגזין ■ בתאגיד השידור היא צפויה להגיש את אחת מרצועות האקטואליה

רומי נוימרק / צילום: רונן פדידה
רומי נוימרק / צילום: רונן פדידה

 

רומי נוימרק, מגישה בחדשות 10, בדרכה לתאגיד השידור הציבורי ("כאן"). נוימרק צפויה להצטרף למערך החדשות של התאגיד, והיא עשויה להגיש את אחת מרצועות האקטואליה שיעלו בו.

נוימרק, 34, החלה את דרכה בתקשורת כחיילת בגלי צה"ל, שם הגישה בין היתר את "קולה של אמא". ב-2008 היא הצטרפה לחדשות 10 כמגישת מבזקים ובהמשך הגישה משדרי אקטואליה שונים בערוץ. בתקופה האחרונה היא מגישה יום בשבוע את התוכנית "היום שהיה" בערוץ 10 ומכינה כתבות מגזין.

התקרבות מועד תחילת השידורים של התאגיד, והעלייה המתוכננת של מהדורת חדשות של ערוץ 20 בחודשים הקרובים, מעוררים לאחרונה מעט גלים בשוק התקשורת המקומי, ובימים האחרונים מי שעומדת במוקד היא חברת החדשות של ערוץ 10.

עורך המהדורה המרכזית של הערוץ, ברוך שי, צפוי ככל הנראה להתמנות לראש חטיבת החדשות של התאגיד החדש, למרות שהפרטים הסופיים עמו טרם סוכמו, וברמה הטכנית מינויו יצטרך לקבל אישור גם ממועצת התאגיד. בינתיים שי הוצא לחופשה מעריכת המהדורה המרכזית בערוץ.

במקביל, כתב חדשות 10 בצפון, אלי לוי, שכבר הודיע על מעבר לערוץ 20, החליט אמש לחזור בו, והוא יישאר בחדשות 10. על-פי הודעת הערוץ, לוי יסקר מעתה גם את תחום הגנת הסביבה ויצטרף לסבב של הכנת סדרות הכתבות שמשודרות במהדורה המרכזית. על נוימרק, לעומת זאת, לא צפויים להילחם בערוץ.

תאגיד השידור הציבורי אמור להתחיל בשידוריו ב-30 באפריל, אך כרגע עתידו עדיין לא ברור. במוצ"ש הודיע מ"מ שר התקשורת החדש, צחי הנגבי, כי הוא מעדיף את האפשרות של שיקום רשות השידור, אך על-פי הערכות מדובר באפשרות בעלת סבירות נמוכה כרגע.

מנוימרק לא נמסרה תגובה.