הזוי: לא תאמינו אילו מוצרים קונים העשירים לכלבים שלהם

קולרים מ-TIFFANY&CO, כלובים מיוחדים במאות דולרים, מיטות מהודרות באלפי דולרים ואפילו מכשיר שיורה כדורי טניס באופן אוטומטי ■ הצצה לחייהם של כלבי האלפיון העליון

כלבי יוקרה , בעלי חיים / קרדיט: shutterstock
כלבי יוקרה , בעלי חיים / קרדיט: shutterstock

כל אחד מאיתנו שמחזיק ברשותו חיית מחמד רוצה לפנק אותה ולתת לה תחושה שהיא משהו מיוחד עבורו. ובאמת בחנויות לבעלי חיים לא חסרים שלל צעצועים, סוגי מזון, ביגוד לימים הקרים ורצועות. אולם כמו בתחומים רבים אחרים בחיים, יש את כלבי המעמד הבינוני ואת כלבי היוקרה.

אתר האינטרנט הכלכלי האמריקאי THE STREET, שהמייסד שלו הוא לא אחר מאשר ג'ים קרמר, דירג את עשרת המוצרים הנבחרים לכלבים המיועדים לאלפיון העליון.

במקום החמישי:  תווית שם לקולר הכלב מבית TIFFANY&CO בעלות יחסית צנועה של 125 דולר. 

במקום הרביעי: חטיף גורמה מבית POOCHCLUB - חטיף אורגני איכותי ביותר בעלות של 10 דולר.

במקום השלישי: כלוב פיברגלס מפואר שמיוצר בעבודת-יד בעלות של החל מ-600 דולר. 

במקום השני: סוודר סריג מקשמיר המיוצר במיוחד לכלב בעלות של 600 דולר. 

ובמקום הראשון: מיטת שינה, גם היא עשויה בעבודת-יד כמובן, בעלות של 1,500 דולר. 

אם אתם חושבים שמדובר בשיעמום של עשירים - אז כן, יש בזה משהו, אבל יש כאלה שמוכנים להוציא את מיטב כספם עבור האהובים עליהם.

גם חברת iFetch פיתחה צעצוע מיוחד ומעוצב להפליא עבור כלבים. מדובר בזורק כדורים אוטומטי שיעביר עבור כלבכם את הזמן כשאתם עסוקים בדברים אחרים. הצעצוע המשעשע הזה יעלה לכם 115 דולר.

אם נניח כי עלות אחזקת כלב, על-פי סקר שעשה במשרד הכלכלה בשנת 2016, יכולה להגיע ל-4,700 שקל בשנה - אז מה זה כבר עוד כמה מאות דולרים לרווחתו של החבר הכי טוב שלכם?