בלי שכ"ד וחשבונות: הפכו מיניבוס לבית נייד ב-20 אלף שקל

במקום להוציא כסף על דמי שכירות ולינה, פיט טאולי וטיילור בוצ'ר, זוג בוגרי קולג' מויסקונסין, הוציאו כ-20 אלף שקל על שיפוץ מיניבוס מסוג דודג' ספרינטר והפכו אותו לבית מאובזר על גלגלים, שאיתו הם חוצים בימים אלה את ארה"ב

וג מויסקונסין , טיולים/ קרדיט: מתוך האינסטגרם
וג מויסקונסין , טיולים/ קרדיט: מתוך האינסטגרם

פיט טאולי וטיילור בוצ'ר, זוג מויסקונסין, הוציאו 5,000 דולר על שיפוץ הדודג' ספרינטר שלהם כך שישמש כבית על גלגלים איתו יחצו את ארצות-הברית. הוואן שבנו מצויד במטבח מאובזר קומפלט, סלון וחדר שינה ולמעשה כל מה שזוג צריך כדי לטייל בדרכים ולא לשלם בעבור לינה.

פיט וטיילור, בוגרי קולג', בחרו לחמוק מעבודות המשרד שציפו להן ולהגשים את החלום. כך גמעו השניים כבר למעלה מ- 7000 מיילים וחצו 12 מדינות בדרכם לחוף המערבי, כשהם משתמשים רק בחפצים שהם באמת צריכים, מבשלים לעצמם ומשתמשים במקורות אנרגיה אלטרנטיביים כדי לנהל את חיייהם. החיים מלאי אקשן וספונטניים כשכל יום החצר האחורית שלך מתחלפת מחדש, כך מתארים הזוג את חייהם בוואן.

אם גם לכם נהיה צפוף במשרד ואתם רוצים לקבל מהם קצת השראה, הזוג מנהל פרופיל אינסטגרם בשם ALWAYSTHEROAD, בו הוא מעלה תמונות ומשתף בחוויות, כשהמוטו הוא תחיו עכשיו והגשימו את החלום שלכם.