ועד עובדים פלאפון מחריף העיצומים: הופסקו תיקוני מכשירים

למרות שבית הדין לעבודה שלח אותם לנהל מו"מ, העובדים עולים מדרגה במאבק ■ יו"ר הוועד: "הקפיטליזם החזירי חזר לפלאפון" ■  ההנהלה: "מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנעימות" 

ועד העובדים בחברת פלאפון מחריף את העיצומים, והיום (ב') הופסקו המשלוחים של מכשירים מתוקנים במרכז הלוגיסטי.

בשבוע שעבר חדל לעבוד אתר החברה, והיום כאמור העיצומים מחריפים, קרי, לקוח ששלח מכשיר לתיקון בפלאפון כנראה שלא יקבל אותו בימים הקרובים אם יימשכו העיצומים. 

המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) של פלאפון באיירפורט סיטי החל לעבוד בצורה חלקית, ומהיום בבוקר לא משוחררים מכשירים שתוקנו. בממוצע מתוקנים בכל יום במרלו"ג כ-600 מכשירים הסובלים מבעיות חומרה ותוכנה. במקביל מבצע הוועד שיחות הסברה על המשך החרפת העיצומים בקרב העובדים בכלל האגפים והמחלקות. 

ברק לוי, יו"ר ועד עובדי פלאפון, אומר כי "הקפיטליזם החזירי חזר לחברת פלאפון. מי שלוקח דיבידנדים ב-92 מיליון שקל ומסרב במקביל לחתום על הסכם קיבוצי חדש אשר ישפר את תנאי ההעסקה של העובדים, לא למד כלום ממאבק ההתאגדות שלנו בקיץ 2012". 

לדבריו, "אנחנו מוכנים למאבק ארוך וקשה, וחבל שהמנכ"ל הנוכחי רן גוראון מסרב ללמוד מהטעויות של המנכ"ל הקודם גיל שרון. תמו הימים שהחלטות כה קריטיות לעתיד העובדים בחברה יעברו מעל ראשיהם". 

מחברת פלאפון נמסר בתגובה: "החברה מתנצלת בפני לקוחותיה על אי-הנעימות, ועושה כל שביכולתה על-מנת למזער את הפגיעה בהם. הנהלת החברה ממשיכה כל העת לחתור להידברות ולפתרון הסכסוך לקראת הסכם חדש, וקוראת לוועד העובדים לגלות אחריות כלפי לקוחות החברה.

"לנושא הדיבידנדים: העובדים צפויים להשתתף ברווחי החברה באמצעות הבונוס שהחברה צפויה לחלק בקרוב. הדיבידנדים שחולקו הם רווח שנצבר בגין העבר ומתייחס לתקופת ההסכם הקיבוצי היוצא, ולא זה שעומד למשא-ומתן כיום. הרווח מחולק על-ידי חברת-האם בזק לבעלי המניות, שרובם הוא הציבור - משקיעים פרטיים ומוסדיים".