הכי קרוב שיש לאופנוע: אופניים חשמליים שהפכו ללהיט

ל-Moke, אופניים חשמליים של חברת Drivestyle Urban, יש מושב רחב במיוחד שמאפשר ישיבה של שלושה אנשים, שילדה מאסיבית מפלדה ועיצוב המזכיר אופנוע ■ מה הפלא שהם הפכו ללהיט בתוך זמן קצר ■ צפו בוידאו

האופניים החשמליים של חברת Drivestyle URBAN ממיורקה הם אולי הדבר הקרוב ביותר שתוכלו למצוא בתחום האופניים החשמליים לאופנוע. ה-Moke, מגיעים עם שילדה מסיבית עשויה פלדה, יש להם צמיגים רחבים וספסל ישיבה נוח במיוחד שיכולים לשבת עליו במינימום 2 אנשים ואם רוצים אז גם 3 בהפרדה של כריות. בדרך זו יכולים לדוגמא לרכוב מבוגר ושני ילדים. אופציה נוספת היא להסיר את הכרית האחורית כדי לפנות מקום עבור אביזרים כמו כסא, מתלה או סל.

ה- MOKE יכולים לשאת משקל של עד 180 ק"ג, והדגמים המוצעים מגיעים עם מנועים בהספק של 250,500 וגם 1,000 ואט. האופניים מצוידים בבטריית ליתיום שיכולה להספיק בטעינה מלאה לטווח של 40 ק"מ. ישנה אפשרות גם לחבר שתי סוללות שיכפילו את הטווח. האופניים יכולים להגיע על פי המפתחים עד 45 קמ"ש אולם חשוב לציין שבישראל מהירות הנסיעה המותרת היא רק עד 25 קמ"ש.

האופניים מגיעים עם 8 הילוכים ו-9 מצבים שונים לדוושות כך שיתאימו כמעט לכל רוכב, מסך LCD ויציאות של USB. מי שפיתח את האופניים הוא בעלים של חנות אופניים במיורקה שבסך הכל חיפש דרך נוחה לסחוב את כדור הכדור עף שלו מהאימון ובחזרה - אבל האופניים הפכו ללהיט של ממש בחנות.

כעת מתוך רצון להרחיב את הייצור הוא פונה לאתר גיוס ההמונים אינדיגוגו במטרה לגייס סכום של 50 אלף דולר להמשך הייצור. נכון לכתיבת שורות אלו גייס היזם כמחצית מן הסכום. על פי עמוד הקמפיין כל דגמי ה- MOKE בעלות של 1,799 דולר וכבר אזלו כשנותרו לרכישה מוקדמת הדגמים בעלות של 1,990 דולר. לעלות הזאת תצטרכו להוסיף גם דמי משלוח של 140 דולר ואם הכל ילך כשורה תוכלו לקבל את האופניים ביולי 2017.