אושר פה-אחד: חגי רזניק הוא מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון

רזניק, שגדל בבית הרוס, שימש בעברו כמנכ"ל המועצה האזורית רמת הנגב, ומאז הקמת הממשלה היה יועצו הבכיר של שר הבינוי והשיכון גלנט

חגי רזניק / צילום:משרד הבינוי והשיכון
חגי רזניק / צילום:משרד הבינוי והשיכון

ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה וממשלת ישראל אישרו את מינויו של חגי רזניק לתפקיד מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. טקס החלפת המנכ"לים במשרד נערך היום בקריית הממשלה. נזכיר כי רזניק, שכיהן כיועץ בכיר לשר השיכון, הוא המועמד שהציע שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, לאחר שהמנכ"ל שכיהן בתפקיד עד כה, אשל ארמוני, הודיע על סיום תפקידו.

רזניק (39) כיהן בעבר כמנכ"ל המועצה האזורית רמת הנגב, כמנהל הפנימייה בתאגיד מדרשת שדה בוקר וכמזכיר קיבוץ רביבים. מאז הקמת הממשלה הנוכחית, שימש כיועץ בכיר לשר הבינוי והשיכון יואב גלנט.

רזניק, נשוי ואב לשני בנים, הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות ותואר שני בלימודי המזרח התיכון מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

"חגי רזניק יוביל לתנופה גדולה בבנייה החדשה, בנושא ההתיישבות הכפרית, טיוב הרגולציה, שיקום שכונות, דיור ציבורי ועוד. במסגרת תפקידיו, חגי יוביל את פרויקט הבנייה המתועשת ואת פרויקט "תכנן ובנה"", כך שר הבינוי גלנט.

המנכ"ל היוצא אשל ארמוני, אמר היום: "אני מסכם תקופה משמעותית, פורייה ומאתגרת מאוד. זאת הייתה זכות להיות חלק מהצוות המוביל במדינת ישראל שתכנן והוציא לפועל את הרפורמה בתחום הדיור. פני לאתגרים חדשים לא פחות מהותיים. מאחל לחגי הצלחה בתפקידו".

המנכ"ל הנכנס חגי רזניק אמר היום: "אני מודה לשר גלנט על האמון שנתן בי לכהן כמנכ״ל. עומדות לפנינו משימות רבות - בדיור הציבורי, בשיקום השכונות ובבנייה החדשה. אני בטוח שיחד עם הצוות המצוין של משרד הבינוי והשיכון ובהנהגת השר נוכל להן".