רמת-גן: 4 בנייני רכבת יפונו - 8 בעלי החנויות יקבלו פיצוי

קבוצת גבאי תבצע התחדשות עירונית ברמת-גן ותקים במקום שני מגדלי מגורים – האחד בן 18 קומות והשני בן 8 קומות

התחדשות עירונית ברמת גן/קרדיט להדמיה: מייקל כספי
התחדשות עירונית ברמת גן/קרדיט להדמיה: מייקל כספי

התארגנות הדיירים של ארבעה בנייני רכבת ברחוב עמל ברמת-גן בחרה את קבוצת גבאי לבצע התחדשות עירונית ולהקים במקום שני מגדלי מגורים - האחד בן 18 קומות והשני בן 8 קומות.

במתחם, המצוי בין ברחוב רש"י ובן-גוריון, ישנן כיום 44 יח"ד ועוד 8 חנויות. בשני הבניינים החדשים יבנו כ כ-165 יח"ד (יחס של 3.75). בין הבניינים יוכשרו גינות ושטחי ציבור שיחברו בין שני גנים בשכונה - גן הפודים וגן התותחן. תמהיל הדירות יכלול: דירות שלושה וארבעה חדרים ומיני פנטהאוזים.

מבחינת התקדמות ההליך: הדיירים כבר חתמו על חוזים סופיים והפרויקט עבר פורום תכנון עירוני. הפיצוי לבעלי הדירות הקיימות כולל תוספת של  14 מ"ר בתוספת 12 מ"ר מרפסת. כמו כן, במסגרת העסקה יקבלו בעלי החנויות של המרכז המסחרי הקיים דירות בפרויקט.

מחירים משוערים יעמדו על החל מ-1.75 מיליון שקל לדירת 70 מ"ר, והקבוצה צופה כי היקף ההכנסות בפרויקט יעמדו על כ-200 מיליון שקל. הוא צפוי לצאת לדרך בעוד כשנתיים וחצי.

הראל פרץ, מנהל תחום התחדשות עירונית בקבוצת גבאי, אמר: "פרויקט זה מצטרף לפרויקטים נוספים שלנו בתחום ההתחדשות העירונית, המגדילים את האחיזה של הקבוצה בתחום. מדובר במיקום אסטרטגי ומבוקש, בכוונתנו להקים שני בנייני מגורים איכותיים ברמת ביצוע גבוהה".