אלקטרה נדל"ן מכרה לחברה האחות את פרוייקט מידטאון

אלקטרה נדל"ן מכרה לאלקטרה את החזקותיה (12.5%) בפרויקט בתמורה ל-42 מיליון שקל ■ אלקטרה נדל"ן תקבל כ-40% מחלקה בדיווידנדים שיחולקו

אלקטרה נדל"ן מכרה היום (ד') לחברה האחות את החזקותיה בפרויקט מידטאון. חלקה של אלקטרה נדל"ן בפרויקט עומד על 12.5% והיא תקבל כ-42 מיליון שקל בתמורה לעיסקה. בנוסף תקבל אלקטרה נדל"ן 43% מהדיווידנדים שיקבל החלק הנמכר מהפרויקט.

העסקה שהיא עסקת בעלי עניין אושרה באסיפה הכללית ברוב של 99.4%.

גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "אנו שמחים על השלמת עסקה למכירת חלקינו בפרוייקט מידטאון תל אביב, אשר מהווה נדבך נוסף ביישום התוכנית האסטרטגית של החברה, שאושרה בתחילת שנת 2016, למיקוד בתחום מקבצי ה- Multifamily בארה"ב וניהולם באופן עצמאי ע"י החברה. החברה תמשיך לפעול למימוש נכסיה שאינם חלק מאסטרטגיה זו ובמקביל תמשיך להשקיע ברכישת מקבצי דיור בארה"ב".

בתחילת שנת 2016 הודיעה אלקטרה נדל"ן על יישום אסטרטגיה חדשה, במסגרתה החליטה למקד את פעילותה בתחום מקבצי הדיור בארה"ב. במהלך שנת 2016 רכשה אלקטרה נדל"ן פורטפוליו של כ-6,900 יחידות דיור מידי חברת האם, אלקו, ובנוסף לעסקת הרכישה ביצעה יחד עם שותפים, עסקאות רכישה נוספות, ובסך הכל מחזיקה החברה כיום בפורטפוליו הכולל כ-13,850 יחידות דיור, בהשקעה כוללת של כ-1.4 מיליארד דולר. השלמת עסקת מידטאון מהווה נדבך נוסף ביישומה של האסטרטגיה, הכוללת בין היתר מימוש נכסים שאינם עולים בקנה קנה אחד עם פעיליות הליבה של החברה.

עו"ד אסף אנגלרד ממשרד המבורגר עברון, ייצג את לאומי ומזרחי, המממנים של הפרויקט, בהסדרת כל נושא העברת הבטוחות.