רייטינג שבועי: אף תוכנית לא הגיעה ל-30%; קשת עדיין שולטת

גם השבוע 4 התוכניות בראש הטבלה הן של קשת אצל רשת, "משחקי השף: אוטו אוכל" ו"דה ווייס" מסתפקות ברייטינג של כ-20%

השבוע החולף התאפיין בירידה ברייטינג, ואף תוכנית לא הצליחה לחצות את רף ה-30% - אבל בקרב בין שתי זכייניות ערוץ 2, קשת ורשת, נמשכת המגמה של השבועות האחרונים. זה השבוע השלישי ברציפות שבו כל ארבע התוכניות הראשונות בדירוג הן של קשת, גם אם הן חוות כעת ירידה בנתונים.

שתי תוכניות "האח הגדול" מסתפקות ב-29.4% וב-27.8%. "עובדה" ממשיכה להציג נתונים גבוהים, קרוב לוודאי שגם בזכות הפורמט המקוצר, ומגיעה ל-27.5% במקום השלישי. "ארץ נהדרת" יורדת ל-24.8% ומתמקמת במקום הרביעי.

מנגד, הרייטינג של התוכניות המרכזיות של רשת ממשיך לדשדש. חצי הגמר של "דה ווייס" הסתפק ב-19.3%, ואפילו בין התוכניות של רשת הוא ממוקם במקום האחרון (מקום 8). ההשקה של "משחקי השף: אוטו אוכל", הסתפקה ב-20.2%, אך הפרק הראשון של הסדרה הקומית "נבסו", ששודר מיד אחריה, הציג נתון נאה של 19.8% (מקום 7).

ביום רביעי שוב הלכו ברשת על משחק כדורגל, ואף שהעלו בחכתם את אחד המשחקים הדרמטיים של השנים האחרונות בליגת האלופות (6:1 של ברצלונה על פ.ס.ז') הרייטינג, כפי שאפשר היה לצפות, נותר נמוך ועמד על 13.8% (עוד 4.1% צפו במשחק ב-HD בערוץ הספורט).

שידור משחק הכדורגל ברשת אפשר ל"בייבי בום" של ערוץ 10 לזנק ל-15.6% והיא חוזרת להיות התוכנית הנצפית ביותר של הערוץ בשבוע החולף. "שוורץ", ששודרה מיד אחריה, ממשיכה לשמור על נתונים דו-ספרתיים (11.1%), ואמנון לוי ביום ה' מספק כמעט כרגיל את הסחורה עם 12%. גם מהדורת החדשות המרכזית של הערוץ הצליחה להתקרב השבוע באופן יחסי לחדשות 2 עם ממוצע שבועי של 10.1% מול 18.7%.

גם במהדורות החדשות של סוף השבוע נתוני הצפייה החלשים יחסית באופן כללי ומאפשרים לערוץ 10 לצמצם פערים: "אולפן שישי" בהגשת דני קושמרו יורדת ל-13.8%, ו"שישי" עם אילה חסון עולה מעט ל-7.7%, כך שהפער יורד לכ-6 נקודות אחוז. במוצאי שבת, "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס מסתפקת ב-17.2%, וממול "המגזין" עם אושרת קוטלר נחלשת ל-8.1%.

רייטינג
 רייטינג