חשד להתעללות בבית אבות בנהריה; המשטרה פתחה בחקירה

הנהלת בית האבות הגישה תלונה במשטרה נגד מספר מעובדי המקום בחשד להתעללות בקשישים, לאחר שהגיעו אליהם צילומי מצלמות האבטחה ■ המשטרה: "נפתחה חקירה שמתנהלת ברגישות ובמקצועיות"

התעללות בקשיש כפי ששודר בתחקיר חדשות 2 צילום מסך
התעללות בקשיש כפי ששודר בתחקיר חדשות 2 צילום מסך

המשטרה חוקרת חשד להתעללות בקשישים בבית אבות בנהריה. לחדשות 2 Online נודע כי הנהלת בית האבות הגישה אתמול (ב') תלונה במשטרת נהריה נגד מספר עובדים בבית האבות.

עוד נודע כי בידי הנהלת בית האבות יש צילומים ממצלמות האבטחה במוסד, המתעדים מעשים מהם עולה חשד להתעללות במספר קשישים המתגוררים במקום. 

מהמשטרה נמסר "כי נפתחה חקירה שמתנהלת ברגישות ובמקצועיות, ובסיומה תעודכן המתלוננת בתוצאותיה".

בתוך כך, בית המשפט האריך עד הלילה את מעצרם של בעלי בית האבות "נאות כיפת הזהב", אבי רודרמן, והוריו, שנעצרו במסגרת פרשת ההתעללות בקשישים שנחשפה בתחקיר חדשות 2 לפני כחודש. הבעלים והמנכ"ל של בית האבות, והוריו זאב ושושנה רודרמן, כבני 80, נעצרו בחשד שביצעו עבירות של אי-דיווח על עבירה מסוג פשע, הפרת חובת אחריות כלפי חסר ישע והתעללות בחסר ישע. לאחר הלילה יועברו השלושה למעצר-בית בתנאים מגבילים, כדי שלא יוכלו לשבש את החקירה. 

המנכ"ל אבי רודרמן שמר על שתיקה וסירב לענות לשאלות העיתונאים. אביו זאב, לעומתו, אמר בצאתו מהדיון כי "אנחנו בכלל לא היינו אמורים להיות כאן בבית המשפט, כבר משנת 2016 אנחנו לא בעניינים בבית האבות. מי שאחראי להתעללות הזאת הוא פושע, ושייקחו אותו לכלא ויעזבו אותנו".