כשבוע לאחר שפרש מפירמת רו"ח: ראם עמינח מונה לדירקטור בכיל

רו"ח עמינח, הנשוי לאחת הנשים החזקות במשק, מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח, הודיע לפני כשבוע על פרישה מהפירמה שייסד ביחד עם קובי שטיינמץ ■ עוד לפני שהצטרף לכיל, עמינח כיהן כדירקטור בחברת "אחים עופר השקעות" וכיו"ר ועדת הביקורת של "צים"

ראם עמינח / צלם: רוני שיצר
ראם עמינח / צלם: רוני שיצר

כשבוע לאחר שהודיע על פרישה ממשרד רואי החשבון שייסד, רו"ח ראם עמינח מצטרף לדירקטוריון חברת כיל, כך הודיעה היום (ד') החברה.

רו"ח עמניח, הנשוי לאחת הנשים החזקות במשק, מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח, ייסד את פירמת רואי החשבון כבר במהלך לימודיו, ביחד עם קובי שטיינמץ. משרד זה הפך עם השנים לאחד מעשרת משרדי ראיית החשבון הגדולים בארץ, ותוך כדי עבודתו בו כיהן עמינח כדירקטור בחברת "אחים עופר השקעות" וכיו"ר ועדת הביקורת של "צים".

בספטמבר 2011, מונה עמינח ליועץ הכלכלי לרמטכ"ל ולראש אגף התקציבים במשרד הביטחון, והיה אמון על תקציב עצום של עשרות מיליארדי שקלים. בנוסף, חזר לשירות קבע וקיבל דרגת תת-אלוף. בעקבות חזרתו לצה"ל, הפקיד את חלקו במשרד רו"ח שלו בידי שותפיו למשרד.

לאחר 3 שנים, ב-2016, הוא חזר למשרד אך נראה כי הגיע לאחרונה לתחושת מיצוי והחליט לפרוש. "אחרי שנים פוריות ומאתגרות, החלטתי לפרוש מעיסוקיי כרואה חשבון ולפנות לאתגרים חדשים", כתב אז עמינח.