סיום נמוך: רייטינג של 26.6% בלבד לגמר "The Voice"

גמר "The Voice" ששודר אמש רשם רייטינג נמוך מהממוצע העונתי של התוכנית, שעמד על 27.7% ■ ההשקה של העונה החדשה של "אבודים", גם היא של זכיינית ערוץ 2 רשת, הגיעה למקום השישי בטבלה השבועית

גמר "דה ווייס" / צילום: מיכה לובטון
גמר "דה ווייס" / צילום: מיכה לובטון

גם השבוע, 4 התוכניות המובילות של טבלת הרייטינג השבועית הן תוכניות של זכיינית ערוץ 2 קשת. הנתון הזה הופך בשבועות האחרונים למציאות כמעט שגרתית, וגם גמר "The Voice" ששודר אמש (מוצ"ש) והשקת העונה החדשה של "אבודים" השבוע לא עוזרים לרשת כדי לשנות אותה.

גמר "The Voice" הסתפק ב-26.6% (מקום חמישי), נתון שנמוך מהממוצע העונתי שעומד על 27.7%. ההסבר לנתון החריג הזה הוא פרקי פתיחת העונה של התוכנית, שהשיגו נתונים גבוהים מאוד והותירו לא אחת מאחור גם את התוכניות המובילות של קשת, כך שנראה כי מספר הפרקים הגדול של הפורמט והתמשכותו על פני חודשים ארוכים היו בעוכריו.

ביום רביעי השיקו ברשת את "אבודים", עוד תוכנית שנחשבת לאחת החזקות של הזכיינית, וזו הסתפקה ב-23.7% (מקום 6), גם על רקע השיבוץ של "בייבי בום" ממול בערוץ 10. גם "משחקי השף: אוטו אוכל", פורמט הריאליטי החדש של רשת, לא מתרומם ומסתפק שוב ב-20.3% (מקום 10). נקודת האור הקטנה עבור רשת היא דווקא הסדרה הקומית "נבסו", שמתחזקת לעומת השבוע שעבר ומציגה נתון נאה של 21.1%.

אצל הזכיינית המתחרה קשת העסקים כרגיל. אחרי ירידה מסוימת בשבוע שעבר, "האח הגדול" שוב חוצה את רף ה-30%, ומשדר ההדחה של יום שלישי מתמקם בראש הטבלה עם 31.9%. גם "ארץ נהדרת" מתחזקת ל-30.4% (מקום 2), ותוכנית נוספת של "האח הגדול", יחד עם משדר של "עובדה", משלימים עבור הזכיינית שבוע נוסף שבו היא שולטת ברביעייה הפותחת.

בערוץ 10, שתי תוכניות משיגות נתונים דו-ספרתיים: "בייבי בום" עם 11.6%, ואמנון לוי עם 11.3%. שתי סדרות המקור שמשודרות אחרי התוכניות הללו, "שוורץ" ו"החברים של נאור" (בהתאמה), דועכות ומסתפקות בנתונים חד-ספרתיים. "גב האומה", שאירחה אמש את ח"כ מיקי זוהר, שטען כי הרייטינג של התוכנית עומד על 4.5%, רושמת נתון כפול של 9%, שמהווה ירידה מסוימת לעומת המספרים של התוכנית בשבועות האחרונים.

בגזרת חדשות סוף השבוע, "אולפן שישי" עם דני קושמרו בחדשות 2 מגדילה את הפער מ"שישי" עם אילה חסון בחדשות 10, ורושמת 14.2% מול 6.9%. "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס שמשודרת במוצ"ש בערוץ 2 משיגה 22% מול 8.1% ל"מגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10. 

רייטינג 19.3.17
 רייטינג 19.3.17