סולתם כבר לא רדד: מותג כלי הבית הוותיק נפרד מהשם רדד

זאת במסגרת מיתוג מחדש בהשקעה של 10 מיליון שקל

ישראל מאיו /צילום: סולתם
ישראל מאיו /צילום: סולתם

סולתם רדד יוצאת למהלך כולל של מיתוג מחדש בהשקעה של 10 מיליון שקל, במסגרתו היא נפרדת מהשם רדד. המוצרים של מפעל כלי הסכו"ם רדד ימשיכו להימכר ברשת, אך הוא הוא כבר לא יהווה חלק משם החברה. בנוסף פותחת החברה שני סניפים בכפר-סבא ובראשון-לציון בגודל של כ-50 מ"ר.

ב-2016 השקיעה החברה למעלה מ-6 מיליון שקל בהקמת סניפים חדשים ובפיתוח סדרות מוצרים, בהם סירים ומערכות כלי אוכל ואפייה מקצועיים לקהל מקצועי. במסגרת תוכנית הפיתוח צפויים להיפתח 7 סניפים ב-2017. כיום הרשת מונה 20 סניפים.

מאז רכישת סולתם רדד מכונס נכסים, בעלי החברה והמנכ"ל, ישראל מאיו, מקדם מהלך מיתוג מחדש של החברה במטרה להפוך אותה לשחקן משמעותי בתחום כלי הבית. התוכנית כוללת את הרחבת רשת החנויות, התמקדות בתחום הסירים ופוקוס על המותג סולתם.

בינואר 2016, חודשים ספורים אחרי קריסת חברת סולתם רדד, רכשו אברהם מאיו (אביו של המנכ"ל ישראל מאיו) ואחיינו ישראל מאיו, בעל שם זהה שמשמש גם הוא כמנכ"ל משותף, את החברה מכונס נכסים תמורת 18.5 מיליון שקל. בעת הרכישה הפעילה סולתם רדד 13 סניפים ברשת. טרם הקריסה גלגלה סולתם רדד מחזור מכירות שנתי של 40 מיליון שקל.

חברת סולתם רדד הוקמה בשנת 2001, לאחר מיזוג בין המותג הוותיק סולתם - שנוסד בשנת 1950 על-ידי סולל בונה, חברת תמפלה הפינית ושלמה זבלודוביץ' - והמפעל הוותיק רדד, שהיה בבעלות משפחת ליברמן ונולד אף הוא עם קום המדינה.

החברה עוסקת בייצור, יבוא ושיווק של מגוון מוצרים בתחום הבישול, האירוח ומוצרי הנוי לבית, והקימה מערך שיווק ומכירות ענף, הכולל חנויות הנושאות את שם המותג וכן מכירת מוצרים בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

החברה, שאף מייבאת מוצרים מאוסטרליה, יפן, טורקיה וסין, צברה מוניטין רבים, ומוצריה מוכרים כבעלי איכות גבוהה.