אושר ע"י הדירקטוריון: אמנון בן-עמי מונה לתפקיד מנכ"ל קק"ל

בן-עמי צפוי להתחיל את תפקידו בתחילת אפריל ■ דני עטר: "אני בטוח שבן-עמי יהיה שותף ראוי לקידום חזון קק"ל ולקידום העשייה לפיתוח הפריפריה"

אמנון בן עמי / צילום: תמונה- אבי אוחיון, לע"מ
אמנון בן עמי / צילום: תמונה- אבי אוחיון, לע"מ

הערב (א') אישר דירקטוריון קק"ל את מינויו של אמנון בן-עמי לתפקיד מנכ"ל קק"ל. הדירקטוריון אישר את המינוי ברוב מוחץ, לאחר שוועדת האיתור אישרה בתחילת החודש את מועמדותו של בן-עמי. הוא צפוי להתחיל את תפקידו בתחילת אפריל.

יו"ר קק"ל, דני עטר, בירך את החלטת הדירקטוריון ואמר: "אני שמח שקק"ל זוכה לקבל את אמנון בן-עמי לתוך שורות הארגון, לאחר רקורד עשיר בשירות הציבורי ובעשייה מוכחת למען אזרחי המדינה במגוון תפקידים. קק"ל נמצאת בליבת העשייה במדינת ישראל, ובתקופה מיוחדת ורגישה זו, אני בטוח שבן-עמי יהיה שותף ראוי לקידום חזון קק"ל ולקידום העשייה לפיתוח הפריפריה, והעשייה החברתית, הכלכלית והירוקה שלנו.

"אני רוצה להודות לאלכס חפץ, ששימש כממלא מקום והמנכ"ל בפועל בחודשים האחרונים. בתקופה קצרה זו, ביצע חפץ משימה לא פשוטה והצליח לייצר תהליכי עבודה סדורים, לאשר נהלים ולקדם את הארגון. חפץ ימשיך להוביל את הארגון כחלק מצוות הניהול הבכיר בקק"ל. אני מעריך את עבודתו ומסירותו, ומוקיר תודה על שהיה שותף בתקופה מאתגרת זו."

בן-עמי, 56, נשוי + 3 ילדים, מתגורר במבשרת ציון, בעל תואר שני במנהל ציבורי ותואר ראשון ביחסים בין לאומיים מהאוניברסיטה העברית. בן-עמי מכהן כיום כראש המועצה הממונה של תל מונד. לפני כן, כיהן כמנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, מ"מ מנכ"ל משרד הפנים, משנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה ובעוד שורה ארוכה של תפקידים בשירות הציבורי.