אין כימיה: נועה ירון תפסיק להגיש עם רזי ברקאי את "מה בוער"

כחלק ממהלך של ריענון התוכנית שולבה לאחרונה ירון כמגישה אורחת מדי יום שני ■ היום בישר לה ברקאי כי החליט להפסיק את השתתפותה לאחר 5 תוכניות ■ גל"צ: "נמצא כי הכימיה בשידור בין המגישים אינה מיטיבית"

לאחר הגשה משותפת של 5 תוכניות, נועה ירון-דיין לא תגיש עוד במשותף עם רזי ברקאי את התוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל בימי שני. היום (ב'), לאחר סיום התוכנית שהגישו במשותף, בישר ברקאי לירון על החלטתו. הדיווח הראשוני בנושא פורסם באתר ערוץ 20. 

לפני כחודשיים החלה ירון-דיין להגיש במשותף עם ברקאי את התוכנית, במסגרת מהלך שבו שולבו בתוכנית גם הקומיקאי גורי אלפי והעיתונאית רינה מצליח. במהלך יום נוסף בשבוע משתתף בתוכנית מגיש אורח מתחלף.

ברקאי בחר בעצמו את השותפים להגשה וכך גם את ירון-דיין, אך בעוד שבין שני השותפים האחרים להגשה לבין ברקאי אין פערים גדולים מבחינת ההשקפות הפוליטיות ותפיסת עולמם, ייתכן כי ההגשה המשותפת עם ירון-דיין - חוזרת בתשובה ובעלת דעות שנוטות יותר לצד הימני של המפה - הייתה קשה יותר לברקאי. 

ירון סירבה להתייחס היום לנושא. מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "נועה ירון-דיין נבחרה על-ידי רזי ברקאי לשמש כמגישה לצידו. לצערנו, לאחר כחודש נמצא כי הכימיה בשידור בין המגישים אינה מיטיבית, דבר שקורה מעת לעת, ועל כן סיכמו רזי ונועה כי נועה תפסיק לשדר לצידו. בימים הקרובים ייבחן מחדש שילובה של נעה ירון בתוכניות אחרות בתחנה".