מלחמת הסלולר: סמסונג השיקה את סמארטפון הדגל החדש S8

בנוסף משיקה החברה מצלמת Gear 360 חדשה בעלת רזולוציה של 4K ופתרון Samsung DeX החדש, ההופך את הסמארטפון לסביבת עבודה שולחנית עבור עובדים ניידים

מאות עיתונאים מכל העולם הגיעו ללילנקולן סנטר בניו-יורק הבוקר לקראת ההשקה של המכשיר החדש של סמסונג Galaxy S8 , שיהיה מכשיר הדגל של החברה בשנה הבאה. למודת ניסיון, סמסונג החליטה השנה להשיק את המכשיר באיחור קל ואחרי תערוכת ברצלונה שנערכה בסוף חודש פברואר השנה וזאת על מנת להבטיח שהפעם המכשיר יושק ללא שום תקלות.

ללא צל של ספר הצליחה סמסונג לבנות באזז מטורף סביב המכשיר, ורמת הציפיות ממנו מרקיעה שחקים כמו שלא ראינו בהשקות קודמות. סמסונג משיקה היום שני דגמים של המכשיר: ה- Galaxy S8 יגיע בדגם סטנדרטי המשלב מסך 5.8 אינץ', ולצידו גירסת 'פלוס' בעלת מסך ענק בגודל 6.2 אינץ'. סמסונג הקפידה הפעם להגדיל את המסך על חשבון גוף המכשיר כך שמתקבל מכשיר שמרגיש יותר "קטן", וזאת על ידי הקטנת הגוף לטובת המסך. זו הסיבה שהמכשיר הגדול יותר מרגיש הרבה יותר נוח כמו ה - 5.7 אינטש למרות הנתונים המפלצתיים שלו. בשל כך עבר כפתור הבית וחיישן טביעת הוטמעו בתוך המסך.

כפי שנטען בתקשורת העולמית המכשיר מצויד במעבד שנחשב להכי חזק היום בשוק התקשורת Snapdragon 835 מבית קוואלקום. זאת לצד זיכרון עבודה 4 GB RAM עם נפח אחסון התחלתי של 64 GB .

למכשיר מצלמה קדמית מתקדמת עם 8 מגה פיקסל ופוקוס אוטומטי חכם F1.7 ובמצלמה אחורית דואלית של 12 מגה פיקסל F1.7. 

סמסונג הוסיפה ממשק חדש שיאפשר דרכים חדשות להשתמש בטלפון. ה- Bixby הוא ממשק חכם המסייע למשתמשים להפיק יותר מהטלפון. עם כפתור Bixby החדש תוכלו להגיע ל-Bixby בקלות ולנווט בשירותים ובאפליקציות בקלות בעזרת פקודות קול, מגע וטקסט. במועד ההשקה תשולב הפונקציה הקולית של Bixby בכמה אפליקציות ומאפיינים טבעיים של סמסונג לרבות המצלמה, אנשי הקשר, הגלריה, ההודעות וההגדרות. בהמשך מתעתדת סמסונג להרחיב את היכולות ולשלב את Bixby באפליקציות נוספות של סמסונג ושל צדדים שלישיים.

במקביל הכריזה סמסונג על השקת ה-Samsung DeX. מדובר בפתרון ייחודי המנצל את עוצמת העיבוד של ה- Galaxy S8 על מנת להשיג פרודוקטיביות משופרת. הוא הופך את הסמארטפון לתחנת עבודה שולחנית עם חוויית שימוש מאובטחת המזכירה את המחשב השולחני. עם Samsung DeX, משתמשים יכולים להציג ולערוך נתונים בקלות מהטלפון ובכך לזרז ולייעל את העבודה מהסמארטפון.

הסמארטפון החדש יושק בישראל ב-25 באפריל.