ענבל אור מאשימה: "יוליאן לוינסון מתחזה ליחצ"ן שלי"

אור בראיון ל"הצינור" בערוץ 10: "לא מסרתי הודעות לתקשורת בשבוע שעבר" ■ לוינסון: "מעולם לא התחזתי ליח"צן שלה, בכל מקום פורסם שאנו עובדים יחד"

ענבל אור, אשת הנדל"ן שהסתבכה עם רשות המסים באישומים בעבירות מס וכן בחקירת משטרה על הטעיית רוכשי דירות, מאשימה את איש יחסי הציבור יוליאן לוינסון בהתחזות. לטענת אור, לוינסון מעמיד פנים שהוא מייצג אותה, למרות שאמרה לו כמה פעמים שלא כך הדבר.

אור התראיינה אמש (א') לתוכנית "הצינור" עם גיא לרר בערוץ 10, ביום שבו השופט איתן אורנשטיין הורה לעצור אותה ולהביא אותה בפני בית המשפט תוך 24 שעות. עד כה, נציין, סמוך לדד-ליין, לא ידוע האם אור נמצאה ואם היא בדרך ללשכתו של נשיא בית המשפט המחוזי. 

אור אמרה בראיון ל"הצינור", ביחס ללוינסון, כי "יוליאן מציג את עצמו כיחצ"ן שלי בכל צורה שהיא - וזה שקר". 

בשבוע שעבר פורסמו ידיעות בכלי התקשורת השונים ועלה פוסט בפייסבוק, לפיהם ענבל אור פותחת בית ספר לנדל"ן ותגבה 8,500 שקל עבור 8 מפגשים, בהם היא תלמד "איך לעשות את המיליון הראשון ללא הון עצמי". המכללה החדשה, טענו הפרסומים, תיקרא "בית הספר של החיים לנדל"ן". 

אתר "גלובס" פנה ללוינסון, שטען כי הוא עדיין מייצג את אור, ואף הציע תגובה בשמה. בסופו של דבר אתר "גלובס" החליט לא לפרסם ידיעה, אולם דיווחים על "המכללה" עלו באתרים אחרים - עם התגובה לכאורה מטעם אור. 

בראיון אתמול ל"הצינור" התייחסה אור לכך: "לא מסרתי הודעות לתקשורת בשבוע שעבר, לא דיברתי. הוא לא היחצ"ן שלי". 

אור אף פנתה ללוינסון ישירות דרך "הצינור" ואמרה: "אני מבקשת לעצור את זה באופן מיידי, כי אם לא אני אדאג שתשב בכלא, כי מקומך הוא או בכלא או בבית חולים למשוגעים. זה לא הגיוני שאחרי שאומרים לך את זה כל-כך הרבה פעמים, אתה ממשיך להציג את עצמך בתור היחצ"ן שלי. זה הזוי".

יוליאן לוינסון מסר בתגובה ל"הצינור": "דיבררתי את ענבל אור 24 שעות. אין לי כל קשר אליה, אני מאחל לה בריאות והצלחה. מעולם לא נחקרתי בקשר להתחזות כלשהי". 

בתגובה ל"גלובס" הוא הוסיף: "עבדתי עם ענבל, והיא שכרה את שירותי היח"צ שלי. היו חילוקי דעות ו-וויכוחים מקצועיים שונים, כמקובל בכול תחום. מעולם לא התחזתי ליח"צן שלה, בכל מקום פורסם שאנו עובדים יחד. מעולם לא נחקרתי במשטרה בחשד להתחזות כלשהי. בתוכנית 'הצינור' בחרו להכפיש את שמי שוב על-מנת לייצר רייטינג ובאזז. בימים הקרובים אגיש כתב תביעה בגין לשון הרע, הוצאת דיבה והפרת זכויות יוצרים הקשורה לאחת התוכניות האחרות שעסקו בנושא זה". 

■ תזכורת: זהו היחצ"ן החדש והשנוי במחלוקת ששכרה ענבל אור