וואלה! NEWS משיקה את חמ"ל - אפליקצית עדכוני חדשות

האפליקציה אמורה לספק לגולשים חוויית משתמש שונה מאתרי חדשות אחרים, ותאפשר לגולשים לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של מערכת החדשות ולקבל מידע ראשוני לפני שהדיווחים מתפרסמים בכלי התקשורת

 אפליקציית חמ"ל
אפליקציית חמ"ל

אתר וואלה! NEWS השיק היום (ה') אפליקציית עדכוני חדשות בשם "חמ"ל". האפליקציה תציג לגולשים את כל העדכונים והדיווחים הראשונים ישירות מהשטח ובזמן אמת, 24/7 לפני סינון ולפני עריכה. 

האפליקציה אמורה לספק לגולשים חוויית משתמש שונה מאתרי חדשות אחרים, ותאפשר לגולשים לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של מערכת החדשות ולקבל מידע ראשוני לפני שהדיווחים מתפרסמים בכלי התקשורת. 

האפליקציה תיתן מענה גם למידע הרב שעובר בקבוצות הוואטסאפ הסגורות וברשתות החברתיות, כשתרכז את כל המידע במקום אחד הפתוח לכולם. לידי כל דיווח יוצג סימון "אומת" או "לא אומת".

הדיווחים באפליקציה יעודכנו בתצורה של פיד, עם עדכונים קצרים הכוללים תמונה או סרטון על האירועים שקורים כעת. הם יוצגו לפרק זמן של 24 שעות בלבד ולאחר מכן יימחקו. 

מערכת החדשות של "חמ"ל" היא מערכת עצמאית ונפרדת ממערכת וואלה! NEWS, עם צוות כתבים ועורכים אשר גויס במיוחד לשם כך. האפליקציה גם תאפשר לגולשים להעלות דיווחים, תמונה או סרטון ישירות לאפליקציה.

 אפליקציית חמ"ל
  אפליקציית חמ"ל

 אפליקציית חמ"ל
  אפליקציית חמ"ל

 אפליקציית חמ"ל
  אפליקציית חמ"ל