משתתף "האח הגדול" לשעבר החשוד באונס שוחרר למעצר-בית

(עדכון) - שתי הצעירות התלוננו כי הן פגשו אותו במסיבה ולאחר מכן הלכו עמו לדירתו שבת"א, שם לכאורה אנס אותן ■ השופטת: "הנסיבות מעלות שאלות לגבי טיב החשד. עולה שאלה לגבי שיתוף-הפעולה של אחת המתלוננות; טיב החשד הסביר אינו ברף הגבוה"

אזיקים / צילום: שאטרסטוק
אזיקים / צילום: שאטרסטוק

משתתף תוכנית הריאליטי "האח הגדול" לשעבר, שנעצר אתמול (א') בחשד לאונס שתי צעירות בביתו, יישלח הבוקר (ב') למעצר-בית בבית אמו, עד ליום שישי הקרוב.

בדיון בבית משפט השלום בתל-אביב נמסר כי על-פי החשד, הוא אנס אתת שתי המתלוננת בביתו. עם זאת, השופטת שלומית בן-יצחק ציינה כי קיימות "שאלות" בנוגע לתלונה נגדו.

השתיים התלוננו כי הן פגשו אותו במסיבה ולאחר מכן הלכו עמו לדירתו שבתל-אביב, שם לכאורה אנס אותן. נציג המשטרה בדיון אישר כי לטענת המתלוננות, החשוד נתן להן סם אונס, אולם טרם התקבלו תוצאות הבדיקות שנעשו להן.

השופטת הסבירה כי "הנסיבות הנטענות של ביצוע העבירה מעלות שאלות לגבי טיב החשד". בן-יצחק הוסיפה כי "עולה שאלה לגבי שיתוף-הפעולה של אחת המתלוננות. לאור העולה, טיב החשד הסביר אינו ברף הגבוה".

סנגורו של החשוד, עו"ד שרון קינן, מסר כי "אין ספק שהחשדות חמורים, אך הבעיה היא לא החשד אלא הראיות". לדבריו, "שתי בחורות שהוא מכיר במסיבה, לוקח אותן לביתו, יש קטע מיני, הן משתפות פעולה וזמן קצר לאחר מכן הן מוסרות תלונה".

"לוחות הזמנים לא הגיוניים", הבהיר, "ב-3:00 הוא עולה איתן לדירה. הן אומרות שהוא שם להם סם אונס. לא יכול להיות ששעתיים-שלוש אחרי כן הן כבר מתלוננות". הוא הוסיף כי "המשטרה הגיעה, והוא בבית. הוא לא ברח. לזה נוסיף שממש בסמוך להגעתן למשטרה אחת שולחת הודעת סמס". הוא עוד אמר כי "הבניין מרושת במצלמות, ויש שומר בלובי, שהיה רואה אם הן לא בסדר".

מוקדם יותר אתמול, לאחר שנחקר, בחנו במשטרת תחנת לב תל-אביב את אמיתות התלונה שהוגשה. במשטרה בדקו גם ממצאים פיזיולוגיים, הנוגעים לטענתן של שתי נשים, ורק עם קבלת הממצאים התקבלה ההחלטה לבקש את הארכת מעצרו. מהמשטרה נמסר כי הוא שיתף פעולה בחקירתו.

שלשום התכנסו כל כוכבי העונה האחרונה של "האח הגדול" למסיבת פרידה במועדון התאטרון ביפו. לאירוע הגיעו כלל המשתתפים בעונה האחרונה, לצד אנשי ההפקה של התוכנית ועובדיה. באירוע נכחו צוותים מכלי התקשורת שהוזמנו לסקר את האירוע. החשוד השתתף גם הוא במסיבה, ובה, על-פי החשד, הכיר את שתי הנשים.

במסגרת החקירה צפויה המשטרה לבדוק את גרסאותיהן של הנשים אל מול זו של כוכב הריאליטי. הוא מכחיש את החשדות נגדו, ובמסגרת בדיקת התלונות ייתכן כי המשטרה תבצע עימות בינו לבין הנשים.

על-פי סנגורו של החשוד, אחת מהמתלוננות כתבה לו אתמול בבוקר הודעת טקסט, שלשונה: "מצטערת מאמי על כל הבלגן, זו לא אני, זו היא".

החשוד היה אחד המשתתפים הבולטים בתכנית, אף שהודח בשלב מוקדם יחסית. הוא הסתבך בעבר בסוגיות משפטיות, ובין היתר נתבע כמה פעמים ואף הוגש נגדו כתב אישום בנוגע לעבירות בנייה. בעברו היה איש חיי לילה בולט במרכז הארץ ובעל מועדונים ובשנים האחרונות עוסק בהפקת אירועים ומסיבות ובענייני נדל"ן.