פיתוח ישראלי: גאדג'ט לביש משודרג שיסייע למנוע כאבי גב

Upright הוא גאדג'ט שמתריע על יציבה לא נכונה - והוא כבר גייס ב-2014 מאות אלפי דולרים ■ כעת החברה חשפה את הדור המתקדם של המוצר, ובתוך פחות מ-24 שעות גויס כל הסכום שנדרש במכירה מוקדמת ברשת

Upright הוא גאדג'ט לביש כחול לבן שממוקם על הגב ובודק בכל רגע נתון האם אנו זקופים או רכונים. לפני כשנתיים וחצי גייסה חברת הסטארט-אפ מאות אלפי דולרים בקיקסטארטר, ועכשיו הם כבר עובדים על הדור הבא של המכשיר.

ההצלחה לא איחרה לבוא גם הפעם ופחות מיממה מרגע שעלו לאתר מימון ההמונים הצליחו לגייס את הסכום שביקשו. נכון לכתיבת שורות אלה מדובר בסכום המתקרב ל-202,000 דולר כשנותרו עוד 36 ימים לתום הקמפיין.

המכשיר החדש Upright Go הוא שדרוג של הדגם המקורי שהוצג ב-2014. בין היתר כולל הדגם החדש חיישן אחד במקום שניים בדגם הקודם, כך שהוא קטן יותר ונוח יותר לענידה, וחיי הסוללה שלו הוארכו ועומדים עתה על יומיים בין טעינה לטעינה.

שינוי נוסף הוא שה-Upright Go פועל רק על הגב העליון, בניגוד לדגם הקודם שעבד גם על הגב התחתון ומצב הפעלה חדש. הדגם הקודם רטט בכל פעם שהיציבה לא היתה נכונה, אולם הדגם החדש מאפשר גם מצב של מעקב שקט בלבד, כשבסוף היום יכולים המשתמשים לקבל דוח מלא על היציבה שלהם לאורך היום ולזהות בעיות.

מחירו של ה-Upright Go דרך עמוד הקמפיין עומד על 250 שקל. הוא מגיע עם נרתיק נשיאה ו-5 מדבקות סיליקון רפואי רב-פעמיות ויגיע לרוכשים כבר ביוני הקרוב.