ריקול ענק של טויוטה: עשרות אלפי רכבים בארץ ייקראו לתיקון

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, הודיעה על ריקול לכ-35 אלף כלי רכב שנמכרו בארץ ■ בווידאו: הפרטים על התיקון הנדרש והדגמים הספציפיים שנדרשים להגיע למוסכי החברה

יבואנית טויוטה בישראל מודיעה על ריקול, קריאה לתיקון, של 35,400 מכוניות.

במסגרת הקריאה לתיקון יוחלפו יחידת הניפוח של כרית האוויר של הנהג והנוסע הקדמי, בשל החשש כי הכריות לא תופעלנה כראוי בעת תאונת דרכים. יש לציין כי קריאה זו לתיקון הנה חלק מריקול עולמי גדול, שכולל כ-100 מיליון כלי רכב של יצרנים שונים, בהם יוחלפו מנגנוני הניפוח של כריות אוויר מתוצרת חברת טקאטה.

הריקול הנוכחי הנו הרחבה של קריאות קודמות לתיקון בשל אותה כרית אוויר תקולה של חברת טקאטה, והוא חלק מריקול עולמי עכשווי של טויוטה, שעומד על קרוב לשלושה מיליון כלי רכב. מטויוטה ישראל נמסר כי מרבית כלי הרכב שנקראים למוסכים הנם מדגמי קורולה, אשר יוצרו בין חודש ינואר שנת 2010 עד לספטמבר 2012.

900 יחידות הנם מדגם אוריס, אשר יוצרו בין התאריכים ספטמבר 2010, לאותו החודש שנתיים מאוחר יותר. הטיפול יהיה כמקובל ללא עלות וצפוי להמשך כשעה בודדת. מהיבואנית בישראל נמסר כי הודעה ללקוחות תישלח בהתאם לנוהל הקיים במשרד התחבורה, ובימים הקרובים תוכלו לבדוק באתר החברה בארץ, האם המכונית שלכם נכללת בריקול זה. יש לציין כי במקרה שתקראו למוסך ולא תעשו כן, לא תוכלו לחדש את רישיון הרכב ולא תוכלו לבצע העברת בעלות.