גאדג'טים: רמקול אלחוטי של UE - עמיד במים, חול ונפילות

ה-Wonder Boom מתאים לכל מי שחיפש רמקול לא גדול במיוחד, אותו הוא יכול לקחת לכל פעילות שטח מבלי לפחד שהוא ייהרס

רמקולים אלחוטיים עמידים למים הופכים ליותר ויותר נפוצים, כאשר היתרונות שלהם ברורים. אפשר לקחת אותם לבריכה, לים או לשטוף אותם אחרי שהם מתלכלכים. חברת UE מבית לוג'יטק השיקה ממש לאחרונה בישראל את דגם הביניים שלה - WonderBoom - רמקול המבטיח עמידות בפני מים, חול ונפילות.

עיצוב: ה-WonderBoom שומר על אותה שפה עיצובית של הרמקולים האחרים בסדרה. סימני פלוס ומינוס בחזית ובד העוטף את הרמקול. ה-WonderBoom גם מגיע בשלל צבעים המשלבים בין צבע כחול ברמקול עצמו לצבע כתום לסימני הפלוס והמינוס. בחלק העליון של הרמקול ניתן למצוא כפתור הפעלה ואת לוגו החברה, המשמש ככפתור לעצירה, העברה קדימה והפעלת השיר המתנגן. מעבר לזה, יש גם תופסן בד המאפשר לסחוב את הרמקול בנוחות או לתלות אותו. חבל רק שבערכה אין "שאקל" שיאפשר חיבור קל לתיק. הרמקול עצמו לא קל - 425 גרם, כך שכדאי לקחת את זה בחשבון.

עמידות: ה-WonderBoom הוא רמקול שנבנה במטרה לספק עמידות. קודם כל הוא עמיד במים ואם הוא נופל לבריכה (עד לעומק של מטר למשך חצי שעה), הוא יודע לצוף. המטרה היא לא להאזין למוזיקה במים, אלא לספק עמידות. זה גם טוב אם לוקחים את הרמקול לים ואחרי זה רוצים לנקות ממנו את החול מתחת למים זורמים. את הרמקול ניתן להפיל לרצפה מגובה של 1.5 מטר. 

סאונד: ה-WonderBoom מתחבר לסמארטפון בבלוטות' והוא מוציא צליל ב-360 מעלות, כך ניתן להניח אותו בחדר או על השולחן בפארק ועדיין לנגן מוזיקה לכל האנשים הנמצאים בסביבה. את ה-WonderBoom ניתן לחבר באלחוט לרמקול נוסף מאותו דגם (בלחיצת כפתור ולא דרך האפליקציה כמו בדגמים קודמים). כך ניתן למלא את החדר בצורה אפקטיבית יותר בצלילי המוזיקה. כרגע לא ניתן לחבר אותו לרמקולים אחרים של החברה, אבל ככל הנראה, UE תוסיף תמיכה כזו בעתיד.

עוצמת הצליל שה-WonderBoom מוציא לא מביישת רמקולים גדולים ממנו. איכות הצליל עושה את העבודה, גם אם יש קצת יותר מדי טראבל וזה לא הצליל הכי נקי שנתקלנו בו. מצד שני, הבאסים טובים.

ה-WonderBoom לא כולל חיבור 3.5 מ"מ וגם אין כאן אופציה לספיקרפון.

סוללה: הסוללה מציעה קרוב ל-10 שעות עבודה. חבל שמחבר הטעינה הוא מסוג מיקרו USB ולא USB-C, בו משתמשות רוב יצרניות הסמארטפונים היום. מה שאומר, שאם תצאו לטיול, תצטרכו לקחת איתכם שני מטענים.

בשורה התחתונה, ה-WonderBoom של UE מתאים לכל מי שחיפש רמקול לא גדול במיוחד, אותו הוא יכול לקחת לכל פעילות שטח, מבלי לפחד שהוא ייהרס.

מחיר: 600 שקל, כולל אחריות לשנתיים.

ציון 8.

צחי הופמן היה כתב הטכנולוגיה והגאדג'טים של "גלובס". כיום הוא מנהל בלוג ביקורות פרטי ("the gadget reviews") ועובד בחברת בלונד 2.0, המתמקדת ביח"צ לחברות סטארט-אפ