מזור קיבלה אישור FDA לתכנת תיקון עיוותים בעמוד השדרה

תכנית התלת-ממד מדמה עמוד שדרה שלם ומספקת הערכה טרם הניתוח באשר להשפעת הניתוח המתוכנן על היציבה של המנותח, תוך התחשבות בפרמטרים כמו טווח תנועה ומידת היישור הסופי של עמוד השדרה

אורי הדומי / צילום: איל יצהר
אורי הדומי / צילום: איל יצהר

חברת מזור רובוטיקה  , העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית בניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, הודיעה היום (ד') כי קיבלה אישור לתוכנת ה-Mazor X Align שלה.

התוכנה נועדה לסייע למנתחים בתכנון תיקון עיוות בעמוד השדרה וביישור עמוד השדרה בניתוחים המתבצעים עם מערכת ה-Mazor X. התוכנה החדשה תוצג במהלך שעות התצוגה בכנס השנתי למדע לשנת 2017 של ארגון הנוירולוגים האמריקאיים (AANS) שייערך בלוס אנג'לס בין התאריכים 22-26 באפריל.

Mazor X Align מפתחת את טכנולוגיית התכנון המקדים לניתוח באמצעות עיבוד תמונה, זיהוי אנטומיה ממוחשב ומיזוג שיטות הדמיה שונות. זהו מודל חדש שמתווסף לחבילת התוכנה להערכה קדם ניתוחית במערכת Mazor X, המאפשרת למנתחים ליצור תכנית ניתוחית תלת-ממדית לתיקון עמוד השדרה, באופן המותאם למנותח הספציפי.

תכנית התלת-ממד מדמה עמוד שדרה שלם, ומספקת הערכה טרם הניתוח באשר להשפעת הניתוח המתוכנן על היציבה של המנותח, תוך התחשבות בפרמטרים כמו טווח תנועה ומידת היישור הסופי של עמוד השדרה.

אורי הדומי, מנכ"ל מזור רובוטיקה, מסר כי "Mazor X Alignהוא תוצר של תכנית הפיתוח של מזור המייצג את צנרת החדשנות ואת ניסיון הצוות שלנו. אנו מחויבים למתוח את הגבולות הקיימים בכדי לספק לשוק מוצרים ויישומים מתקדמים במטרה לסייע למספר גדל והולך של חולים אשר סובלים ממצבים רפואיים קשים ולתמוך בצוותים הרפואיים המשרתים אותם."