רצח והתאבדות באשקלון: חנק את בת זוגו - וקפץ מקומה שמינית

הגבר, בן 41, הוציא את בנו מנישואים קודמים לבית אשתו לשעבר - וחזר לבית חברתו כדי לרצוח אותה ■ הוא הותיר מכתב התאבדות, בו הודה במעשה ■ מחקירה ראשונית עולה חשד כי חנק את בת הזוג, בת 30, באמצעות כבל

רצח התאבדות  / צלם: טינקסטוק
רצח התאבדות / צלם: טינקסטוק

בני זוג, גבר ואישה בני 41 ו-30, נמצאו ללא רוח חיים היום (שבת) בחצר בניין ובדירה באשקלון. כוחות מד"א והמשטרה הוזעקו למקום לאחר שהגבר קפץ מחלון הדירה.

בשעה 12:30 התקבל הדיווח על קפיצת הגבר מחלון הבית שבקומה השמינית ברחוב בן עטר בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. לאחר מכן כוחות המשטרה וכיבוי אש פרצו לדירתו, שם נמצאה האישה ללא חיים עם סימני אלימות על פלג גופה העליון. מותה נקבע במקום.

המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח ולהתאבדות, וחוקרי המשטרה ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי פתחו באיסוף ראיות בזירה. מבדיקת הממצאים עולה חשד כי הגבר ככל הנראה חנק את בת זוגו עם כבל של מטען או מכשיר חשמלי כלשהו.

הגבר, גרוש עם ילד מנישואים קודמים, לקח את בנו כדי שישהה עם אשתו לשעבר - ולאחר מכן ככל הנראה חזר לאשקלון כדי לבצע את המעשה. הוא השאיר אחריו מכתב התאבדות, שבו הודה ברצח ואמר כי ביצע אותו בגלל לחץ.

"כשהגענו למקום, ראינו גבר כבן 40 שוכב בחצר הבניין, כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב-מערכתית קשה", סיפר מקסים נזרי, פרמדיק מד"א שהגיע לזירה. "עשינו לו כמה בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קשה, ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. כעבור מספר דקות לוחמי האש פרצו דירה בבניין, ובסריקות שערכנו יחד עם המשטרה איתרנו אישה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. היא הייתה ללא רוח חיים, ונאלצנו לקבוע את מותה".