לא תאמינו איך צילמו את פרסומות הרכב המרהיבות ביותר

כולנו מכירים את הפרסומות המושקעות לרכבים שחוצים את הסהרה תוך שהם מותירים מאחוריהם עננות אבק, או רכבים שנוסעים במהירות מסחררת בתוך העיר ומחוצה לה ■ תהיתם פעם כיצד הן מצולמות? קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים

כולנו מכירים את הפרסומות המושקעות לרכבים שחוצים את הסהרה תוך שהם מותירים מאחוריהם עננות אבק, או רכבים שנוסעים במהירות מסחררת בתוך העיר ומחוצה לה.

פליקס הרננדז הוא צלם פרסומות שאחראי על כמה צילומי סטילס כאלה, אבל הסיפור האמיתי הוא שפרננדז כלל לא מצלם את הרכב עצמו. הוא קונה מכוניות צעצוע ובונה את כל הסט מסביב בהתאם.

הרננדז, שכבר הספיק לצלם את האאודי r8 עם שימוש בדגם צעצוע שעלה לו 40 דולר, קיבל על עצמו את הפרויקט הבא של אאודי, אאודי q2 החדשה שאמורה הייתה להצטלם במזרח התיכון. אבל למה לנסוע רחוק ולשנע אנשי צוות, כשאפשר פשוט לבנות את המזרח התיכון בסטודיו?

פליקס השתמש בקצף מיוחד על-מנת לבנות את טקסטורת הנוף, בתאורות לד שונות כדי לבנות את התאורה הכביכול טבעית ובעוד טכניקות שונות בעזרתן בנה את האווירה המזרח תיכונית הנכונה.

בסופו של דבר, כפי שניתן להתרשם, גם עין מקצועית אינה יכולה להבחין שבשטח, במקום רכב שעלותו מוערכת בכ-180,000 שקל בישראל, נוסעת מכונית צעצוע.