צפו: נחשפו מחירי הגלקסי S8 שיושק בישראל בשבוע הבא

בחודש מארס השנה חשפה סמסונג את מכשיר הגלקסי S8 החדש, כשבסוף החודש ינחת סמארטפון הדגל של החברה בישראל, כשהוא מלווה בשני מוצרים מסקרנים נוספים - ה-Gear VR וה-DeX

בחודש מארס השנה הכריזה סמסונג על מכשיר הגלקסי 8 אשר יגיע בשתי תצורות ומגוון צבעים. דגם הגלקסי 8 יצוייד במסך Super AMOLED קמור בגודל 5.8" עם רזולוציה גבוהה במקצת מ-2K וצפיפות של 570 פיקסלים לאינץ' ו-Gorilla Glass 5 במסך ובחלקו האחורי ואילו דגם הגלקסי 8 פלוס בעל מסך בגודל 6.2".

בנוסף, יצויד המכשיר בערכת השבבים מבית החברה Exynos 8895 עם זיכרון עבודה של 4 ג'יגה ונפח של 64 ג'יגה עם יכולת הרחבה.

בארה"ב יושק המכשיר בגרסתו עם מעבד Qualcomm מדגם 835 ואילו בשוק הביתי בקוריאה תושק גם גרסת 128 ג'יגה בנפח הפנימי עם 6 ג'יגה זיכרון עבודה, זו הפעם הראשונה שחברת סמסונג מייצרת מכשיר עם זיכרון עבודה בנפח זה.

לאחר הבעיות הטכניות שהתרחשו במכשיר הפאבלט של החברה הנוט 7 הדגישה סמסונג בארוע את נושא הבטיחות והאמינות של מוצריה והסבירה שעם הסוללה שבדגמים החדשים לא יהיו בעיות דומות.

מחירי המכשיר בארץ: לדגם הגלקסי 8 יעמוד המחיר על כ-3,699 שקל ואילו דגם הפלוס יעמוד על כ-4,199 שקל (מחירים אלו גבוהים בכ-200 ו-300 שקל בהתאמה ממחירי ההשקה של קודמיהם שהושקו אשתקד).

המכשירים יגיעו בנפח וזיכרון עבודה קבוע של 4+64 והצבעים שיושקו הם שחור, אפור וזהב ויוצעו ברשתות הסלולר, רשתות השיווק והיבואן הרשמי, כאשר אלו יציעו מארזים שונים של אביזרים נלווים ותוספות.

סמסונג השיקה גם את משקפי המציאות המדומה Gear VR בגרסתם האחרונה שתתמוך בדגמים החדשים יתומחרו בכ-129 אירו ואילו מצלמת ה-Gear 360 תוצע בכ-229 אירו. והאביזר שמושק לראשונה עם צמד המכשירים ומייצר הרבה התעניינות הוא תחנת העבודה DeX אשר מאפשרת להפוך את הסמארטפון למחשב באמצעות מסך שיחובר בנפרד, תחנה זו צפויה להמכר בכ-150 אירו.

סמסונג העולמית מדווחת על מכירות של כ-820 אלף יחידות זמן קצר לאחר פתיחת המכירות המוקדמות בקוריאה ושכ-200 אלף מתוכן הם לגרסת הפלוס בתצורת 6+128.