מנכ"ל "גלובס" איתן מדמון מסיים היום את תפקידו

מדמון במייל לעובדים: "שמחתי והייתי גאה לשרת את המקום המיוחד הזה 18 שנים, מהן 11 כמנכ"ל. אני מודה לכולכם מקרב לב וגאה שהייתי חלק מהחבורה האיכותית הזו"

איתן מדמון/ צילום: תמר מצפי
איתן מדמון/ צילום: תמר מצפי

מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון, הודיע לעובדי העיתון כי יסיים את תפקידו היום (ה'), לאחר 18 שנה מהן כיהן 11 שנים כמנכ"ל "גלובס" וקבוצת מוניטין. 

מדמון כתב במייל לעובדים: "שמחתי והייתי גאה לשרת את המקום המיוחד הזה 18 שנים, מהם 11 כמנכ"ל. אהבתי, למדתי והחכמתי רבות במהלך שנותיי כאן. עברנו בתקופה האחרונה אירועים מורכבים ולא פשוטים. צלחנו אותם והגענו עד הלום. אני מאחל לכולכם כאן הצלחה גדולה והמשך עשייה ברוכה ואיכותית. אני מודה לכולכם מקרב לב וגאה שהייתי חלק מהחבורה האיכותית הזו". 

מדמון (50), בוגר תואר ראשון באוניברסיטת תל-אביב בכלכלה וחשבונאות, החל את תפקידו ב"גלובס" בשנת 1999 כסמנכ"ל כספים. לאחר ארבע שנים מונה למשנה למנכ"ל, ומתחילת 2006 הוא מכהן כמנכ"ל.

בשלוש השנים האחרונות הוביל מדמון תפיסה אסטרטגית הכוללת שני מרכיבים עיקריים:

■ הגדלת תפוצת ופריסת התוכן של "גלובס", באמצעות גופים חיצוניים שהבולטים שבהם הינם וואלה, "ג'רוזלם פוסט", אתר NRG ו"מעריב".

■ גיוון מקורות ההכנסה לתחומים בזירה בה פועל "גלובס", כגון דירוגים, גלובס מכרזים ומערכות דאטה פיננסיות (GTO).

מדמון מסיים את תפקידו בתקופה בה "גלובס" מציג, לפי נתוני סימילארווב, מובילות על פני מתחריו בהיקף הגלישה והשימוש הכולל באפליקציה ובאתר "גלובס". סקר TGI האחרון הציג צמיחה נאה לעיתון "גלובס" בשיעור של 15%. 

סיום תפקידו של מדמון מתרחש על רקע שינוי הבעלות על השליטה בעיתון "גלובס". בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר לאחרונה את מכירת העיתון לאלונה בר און. במקביל הגיש, דוד דוידוביץ' ערעור לבית המשפט העליון על החלטה זו, והדיון בערעור אמור להתקיים בחודש מאי.