משרד הפרסום M&C SAATCHI יטפל בתקציב מותג הרכב יגואר

המשרד מטפל בתקציב הפרסום של חברת המזרח, ששיווקה עד עתה בישראל רק את המותג לנדרובר

משרד הפרסום M&C SAATCHI יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב יגואר. המשרד מטפל בתקציב הפרסום של חברת הרכב המזרח, ששיווקה עד עתה בישראל רק את המותג לנדרובר.

המותג יגואר שווק עד עתה בישראל באמצעות קבוצת מאיר, שהחזיקה גם בזיכיונות לשיווק וולוו והונדה. תקציבי הפרסום של מאיר מטופלים במשרד הפרסום מקאן תל-אביב, והוא גם זה שטיפל בתקציב יגואר.

בעולם נשלטים לנדרובר ויגואר על-ידי קבוצת טאטא ההודית, שהחליטה למזג בישראל את שני המותגים לסוכנות אחת, כפי שנעשה עד כה ברוב מדינות העולם. לאחר מכרז בין שתי החברות הוחלט לאחרונה כי חברת המזרח תקבל את זיכיון המותגים, וכפי שנחשף ב"גלובס", היצרן כבר הציג בפני הצדדים תוכניות לפעילות לאחר מיזוג, שכוללות בין השאר הקמת אולם תצוגה ראשי וגדול שיהיה משותף לשני המותגים, אך עם הפרדה מבנית ביניהם.

תקציב לנדרובר הגיע למשרד הפרסום M&C SAATCHI עוד בגלגולו הקודם בבעלותה של ענת בן-נתן - טרום הכניסה של השותפים אלון הוכדורף וצור גולן והחיבור לסוכנות הבינלאומית M&C SAATCHI.

חברת המזרח איננה נחשבת למפרסם גדול בתחום הרכב בשל העובדה שעד עתה היה לה ממותג רכב אחד בלבד. על פניו יכלה החברה לנסות למצוא משרד פרסום נוסף שייכנס למערך הפרסום שלה, אך בפועל מדובר במהלך לא פשוט, שכן לרוב משרדי הפרסום הגדולים והבינוניים יש נגיעה לתקציבי רכב, מה שמשאיר מעט מאוד משרדים אפשריים פתוחים לעבודה על תקציב מסוג זה.

רמי וקסמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות חברת המזרח - JLR ישראל, אישר את הידיעה ואמר: "כעת אנו מחזיקים בשני מותגי פרימיום מרגשים. בפנינו אתגר שיווקי להרים את יגואר למקום הראוי לו, ובחרנו לאחד את הטיפול בשני המותגים במשרד פרסום אחד. M&C SAATCHI היו ויהיו שותפים שלנו להמשך בניית JLR ישראל כגורם משמעותי בשוק רכבי היוקרה הישראלי".